
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la PEUGEOT 306 Sedan | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 ST, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 16V, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 HDI, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 D, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 STD, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 ST, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 16V, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 HDI, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 D, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 STD, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8, PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru 306 (7B, N3, N5) și alte modele PEUGEOT
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Material de etanșare
Unsoare universală
Lubrifiant ceramic rezistent la temperaturile înalte
Cheie dinamometrică
Șurubelnițe Torx T55
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.21
Capăt cheie tubulară nr.36
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №19
Cheie cu clichet
Cheie port tarod
Ciocan
Poanson
Rangă metalică
Șurubelniță phillips
Șurubelniță Dreaptă
Clește cu vârf rotund
Extractor de rulmenți
Extractor articulații sferice
Set extractoare bucșe și rulmenți
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – PEUGEOT 306 (7B, N3, N5). Sfatul util de la AUTODOC:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs PEUGEOT 306 (7B, N3, N5).
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului. Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.Pasul 2Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 3Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
- Pasul 4Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 5Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
- Pasul 6Scoateți roata.
- Pasul 7Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 8Deșurubați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți Torx T55. Folosiți un port tarod. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 9Scoateți șuruburile de fixare (2 bucăți).Pasul 10Deconectați fișa senzorului de uzură a plăcuțelor de frână.
- Pasul 11Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.Înlocuirea: rulment roata – PEUGEOT 306 (7B, N3, N5). Profesioniștii recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 12Extrageți brățara de fixare și îndepărtați furtunul de frână din suportul barei de sprijin amortizor. Folosiți clești cu vârful rotund.
- Pasul 13Decuplați cablajul senzorului ABS. Folosiți o rangă.
- Pasul 14Deșurubați suportul cablului ABS. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 15Îndepărtați suportul de pe lonjeronul amortizorului.
- Pasul 16Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 17Deșurubați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o șurubelniță Phillips.
- Pasul 18Scoateți discul de frână.
- Pasul 19Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 20Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 21Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 22Curățați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de articulația sferică. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 23Deșurubați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 24Decuplați pârghia de comandă inferioară de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. Folosiți o rangă.
- Pasul 25Scoateți știftul care fixează piulița butucului. Folosiți clești cu vârful rotund. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
- Pasul 26Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 27Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 28Scoateți piulița de fixare.Pasul 29Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
- Pasul 30Deșurubați elementul de fixare care unește senzorul ABS la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 31Demontați senzorul ABS de la fuzetă.
- Pasul 32Curățați elementul de fixare inferior care unește suportul amortizorului la fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 33Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 34Scoateți șurubul de fixare.Pasul 35Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. Folosiți un ciocan.Pasul 36Demontați fuzeta împreună cu butucul.
- Pasul 37Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Folosiți un ciocan.
- Pasul 38Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești cu vârful rotund.
- Pasul 39Extrageți rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 40Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 41Tratați locul de montare al subansamblului rulmentului. Folosiți vaselină universală.Pasul 42Introduceți noul rulment în fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
- Pasul 43Instalați inelul de siguranţă în fuzetă. Folosiți clești cu vârful rotund.
- Pasul 44Demontați calea de rulare interioară a rulmentului care a rămas pe butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmențiPasul 45Tratați locul de montare al butucului roții. Folosiți vaselină universală.Pasul 46Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 47Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 48Montați fuzeta împreună cu butucul.
- Pasul 49Proptiți fuzeta.
- Pasul 50Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă. Folosiți un ciocan.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul PEUGEOT 306 Sedan
Tutorialele populare de mentenanță pentru PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele PEUGEOT 306
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru PEUGEOT 306 (7B, N3, N5)
Vezi mai mult
- Top 5 zgomote ale automobilului pe care nu ar trebui să le ignori
- Cum să economisești banii atunci când cumperi piese auto
- Cum să vopsiți un etrier de frână | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să lustruiești un capac vechi al camerei supapelor motorului până la un finisaj lucios | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la PEUGEOT 306
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ