Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
Pentru a evita rănirea, susțineți roata atunci când înșurubați bolțurile de fixare.
Pasul 27
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 28
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 29
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
AUTODOC recomandă:
Important! Înlocuirea: plăcuțe de frână – Alfa Romeo 159 Sportwagon. Verificați nivelul lichidului de frână în rezervor și completați-l dacă este necesar.
Pasul 30
Strângeți capacul rezervorului cu lichid de frână.
AUTODOC recomandă:
Alfa Romeo 159 Sportwagon - Apăsați de mai multe ori pedala de frână cu motorul oprit până când simțiți rezistența apărută.