
Act de renunțare
Cum să schimbați: discuri de frână din spate la ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0

Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Disc de frână : 50000 km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXT1A) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXT1A) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Disc frana pentru 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) și alte modele ABARTH
Disc de frână
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №13
Cheie combinată №17
Capăt cheie tubulară nr.12
Capăt cheie tubulară nr.13
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Presă etrier de frână
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Ciocan cu cap moale
Rangă metalică
Pană blocare roată
Înlocuirea: discuri de frână – ABARTH 500 / 595 (312_). Experții AUTODOC recomandă:
- Înlocuiți discurile automobilului ABARTH 500 / 595 (312_) în set separat pentru fiecare axă. Indiferent de starea componentelor. Acest lucru va permite ca procesul de frânare să devină mai uniform.
- Procedura de înlocuire este identică pentru ambele discuri de frână de pe aceeași axă.
- De fiecare dată când schimbați discul de frână, înlocuiți și plăcuțele de frână.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - ABARTH 500 / 595 (312_) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului. Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.Pasul 2Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 3Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 4Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 5Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: discuri de frână – ABARTH 500 / 595 (312_). Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 6Scoateți roata.
- Pasul 7Curățați elementele de fixare ale etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 8Deșurubați fixarea etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №13. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 9Scoateți etrierul de frână.Înlocuirea: discuri de frână – ABARTH 500 / 595 (312_). AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 10Scoateți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 11Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 12Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13.
- Pasul 13Îndepărtați suportul etrierului.
- Pasul 14Curățați suprafața discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 15Deșurubați fixarea discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet.Înlocuirea: discuri de frână – ABARTH 500 / 595 (312_). Sfatul util de la AUTODOC:Dacă e nevoie, folosiți un ciocan cu cap moale.
- Pasul 16Scoateți discul de frână.Pasul 17Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 18Montați discul de frână.
- Pasul 19Strângeți fixarea discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 9 Nm.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Abarth 595
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Discuri la diferite modele ABARTH 500 / 595
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_)
Vezi mai mult
- Prezentarea generală a benzii de calibrare din plastic Kolbenschmidt
- 7 indicii esențiale ale unui demaror nefuncțional
- Cum să înlături zgârieturile de pe componentele din materiale plastice ale automobilului | AUTODOC
- 5 greșeli de curățare a habitaclului automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la ABARTH 500 / 595
Manuale profesionale pentru cele mai frecvente modele ale automobilelor ABARTH
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ