
Act de renunțare
Cum să schimbați: discuri de frână din față la Abarth 595 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
3

Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Disc de frână : 50000 km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXT1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXY11, 312.AXY1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXZ11), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AYB11, 312.AYB1A) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXT1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXY11, 312.AXY1A), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AXZ11), ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) 1.4 (312.AYB11, 312.AYB1A) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește discuri frana din față pe ABARTH 500 (312) [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Disc frana pentru 500 / 595 / 695 Hatchback (312_) și alte modele ABARTH
Disc de frână
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.19
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №19
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie port tarod
Presă etrier de frână
Rangă metalică
Pană blocare roată
Înlocuirea: discuri de frână – Abarth 595. Experții AUTODOC recomandă:
- Înlocuiți discurile automobilului Abarth 595 în set separat pentru fiecare axă. Indiferent de starea componentelor. Acest lucru va permite ca procesul de frânare să devină mai uniform.
- Procedura de înlocuire este identică pentru ambele discuri de frână de pe aceeași axă.
- De fiecare dată când schimbați discul de frână, înlocuiți și plăcuțele de frână.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - Abarth 595 - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului. Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.
- Pasul 2Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 3Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
- Pasul 4Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 5Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: discuri de frână – Abarth 595. Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 6Scoateți roata.
- Pasul 7Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 8Deconectați conectorul electric al senzorului ABS. Deconectați fișa senzorului de uzură a plăcuțelor de frână. Scoateți conectorul senzorului ABS. Scoateți conectorul senzorului de uzură a plăcuțelor de frână.Rețineți!Unele mașini nu sunt echipate cu senzor de uzură a plăcuțelor de frână.
- Pasul 9Eliberați cablul senzorului ABS din suport pe etrierul de frână.
- Pasul 10Deșurubați fixarea etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 11Scoateți etrierul de frână.Înlocuirea: discuri de frână – Abarth 595. Sfatul util de la experții AUTODOC:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 12Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți un port tarod. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 13Scoateți suportul etrierului de frână împreună cu plăcuțele de frână.
- Pasul 14Scoateți discul de frână.
- Pasul 15Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 16Îndepărtați unsoarea anticorozivă de pe noul disc de frână.Pasul 17Montați discul de frână.
- Pasul 18Instalați suportul etrierului de frână împreună cu plăcuțele de frână.
- Pasul 19Strângeți suportul etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 95 Nm.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Abarth 595
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Discuri la diferite modele ABARTH 500 / 595
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru ABARTH 500 / 595 / 695 Hatchback (312_)
Vezi mai mult
- Cum să îndepărtezi rugina | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Top 5 greșeli la procurarea pieselor auto
- 3 lucruri pe care trebuie să le cunoști înainte de cumpărarea anvelopelor de vară | AUTODOC
- Ce nu trebuie să faceți cu transmisia manuală | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la ABARTH 500 / 595
Manuale profesionale pentru cele mai frecvente modele ale automobilelor ABARTH
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ