Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 4
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 5
Ridicați mașina cu un cric sau așezați-o deasupra unui canal de inspecție.
Pasul 6
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW Golf 4
Pasul 7
Scoateți roata.
Pasul 8
Desfaceți mecanismele de fixare ale capacului de la baia de ulei. Deșurubați elementul de fixare a panoul lateral din plastic al motorului. Folosiți Torx T20. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 9
Îndepărtați capacul de la baia de ulei. Scoateți panoul lateral din plastic.
Pasul 10
Scoateți deoparte rola de tensionare a curelei de transmisie Poli-V. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16.
Pasul 11
Scoateți cureaua de transmisie Poli-V.
Pasul 12
Aduceți rola de tensionare în poziția sa inițială.
Înlocuirea: curea caneluri – VW Golf 4. Sfatul util de la AUTODOC:
Verificați starea rolei de tensionare și a rolei de ghidare. Înlocuiți-le dacă este cazul.
Asigurați-vă că cureaua Poli-V vine bine pe toate rolele.
Pasul 14
Scoateți deoparte rola de tensionare a curelei de transmisie Poli-V. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți un port tarod.
Pasul 15
Potriviți cureaua poli-V pe scripetele întinzătorului.
Pasul 16
Aduceți rola de tensionare în poziția sa inițială.
Pasul 17
Instalați panoul lateral din plastic. Montați din nou capacul de jos al băii de ulei.
Pasul 18
Înșurubați elementele de fixare ale panoului lateral din plastic a motorului. Strângeți mecanismele de fixare ale capacului de la baia de ulei. Folosiți Torx T20. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 19
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 20
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: curea caneluri – VW Golf 4. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 21
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. VW Golf 4
Pasul 22
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 23
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 24
Porniți contactul. Acest lucru este necesar pentru a vă asigura de funcționarea corespunzătoare a componentei.
Pasul 25
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 26
Închideți capota.
Pasul 27
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 1
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Golf IV Hatchback (1J1)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW Golf IV Hatchback (1J1)
Vezi mai mult
Ce nu trebuie să faceți cu transmisia manuală | Sfaturi utile de la AUTODOC
7 indicii ale injectoarelor de combustibil defectate | Sfaturi utile de la AUTODOC
Diferențele importante dintre sculele auto | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 sfaturi utile despre automobile pentru o zi de iarnă | Sfaturile utile de la AUTODOC