Act de renunțare
Cum să schimbați: arc spiral din față la VW Jetta Mk5 (1K) | Ghid de înlocuire
descărcări:
1
Vizualizările:
9
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Jetta Mk5 (1K) 1.4 TSI, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 FSI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 FSI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW Jetta Mk5 (1K) 1.4 TSI, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 FSI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 FSI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru Jetta Mk5 (1K) și alte modele VW
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №17
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.21
Capăt cheie tubulară nr.27
Bit HEX nr. H6.
Cap cheie tubulară profil XZN nr.12
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie tubulară pentru amortizor
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie port tarod
Rangă metalică
Presă hidraulică pentru arcuri
Cric hidraulic cutie de viteze
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: arc spiral – VW JETTA III (1K2). AUTODOC recomandă:
- Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: arc spiral – VW JETTA III (1K2). Consecutivitatea recomandată a etapelor:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.Pasul 3
Scoateți garnitura grilei de protecție a ștergătorului de parbriz. - Pasul 4
Ridicați și scoateți grila de protecție. - Pasul 5
Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți spray WD-40. - Pasul 6
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 7
Securizați roțile cu un opritor de roată. - Pasul 8
Slăbiți elementul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №27. Folosiți un port tarod. - Pasul 9
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. - Pasul 10Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 11Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW JETTA III (1K2)Pasul 12
Scoateți roata. - Pasul 13
Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor. Folosiți o rangă. - Pasul 14
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 15Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 16
Slăbiți piulița și îndepărtați bara de stabilizare de pe suportul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 17
Îndepărtați tija de stabilizare transversală. - Pasul 18
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un bit XZN nr.12. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod. - Pasul 19
Scoateți șurubul de fixare. - Pasul 20
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Înlocuirea: arc spiral – VW JETTA III (1K2). Sfatul util:După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.Purtați ochelari de protecție. - Pasul 21
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți un port tarod. - Pasul 22
Decuplați articulația sferică de pe braț. - Pasul 23
Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Utilizați o cheie tubulară №27. - Pasul 24
Scoateți șurubul de fixare. - Pasul 25
Scoateți arborele de antrenare. - Pasul 26
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 27
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 28
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 29
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. - Pasul 30
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.Înlocuirea: arc spiral – VW JETTA III (1K2). Sfatul util de la experții AUTODOC:Pentru a evita accidentările, susțineți telescopul amortizorului în timp ce desfaceți boțurile de fixare. - Pasul 31
Extrageți bara de sprijin amortizor. - Pasul 32
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: arc spiral – VW JETTA III (1K2). Experții AUTODOC recomandă:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere. - Pasul 33
Comprimați arcul. - Pasul 34
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 35
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 36
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin. - Pasul 37
Slăbiți arcul elicoidal. - Pasul 38
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: arc spiral – VW JETTA III (1K2). Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar. - Pasul 39
Îndepărtați arcul. - Pasul 40
Montați arcul pe amortizor. - Pasul 41
Instalați scutul de protecție împotriva prafului și tamponul pe noul amortizor. - Pasul 42
Comprimați arcul. - Pasul 43
Instalați suportul superior și rulmentul suportului. - Pasul 44
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.Înlocuirea: arc spiral – VW JETTA III (1K2). Profesioniștii recomandă:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia. - Pasul 45
Decomprimați arcul. - Pasul 46
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Jetta Mk5 (1K)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Jetta 5
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Arc la diferite modele VW JETTA
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW Jetta Mk5 (1K)
Vezi mai mult
Restaurarea axului din spate de unul singur | Restaurarea transmisiei – Partea 2
TOP 4 produse de curățare a caroseriei automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
8 obiceiuri proaste de conducere | Sfaturi utile de la AUTODOC
Prezentarea generală a soluției de curățare a jantelor K2 ROTON
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW JETTA
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ











































