
Act de renunțare
Cum să schimbați: ansamblu telescop arc din spate la FORD MONDEO III (B5Y) | Ghid de înlocuire
descărcări:
1
Vizualizările:
38
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
FORD MONDEO III (B5Y) 1.8 16V, FORD MONDEO III (B5Y) 1.8 16V, FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 16V, FORD MONDEO III (B5Y) 2.5 V6 24V, FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi, FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 16V TDDi / TDCi, FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 TDCi, FORD MONDEO III (B5Y) 1.8 SCi, FORD MONDEO III (B5Y) 2.2 TDCi, FORD MONDEO III (B5Y) 3.0 V6 24V, FORD MONDEO III (B5Y) 2.2 TDCi … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
FORD MONDEO III (B5Y) 1.8 16V, FORD MONDEO III (B5Y) 1.8 16V, FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 16V, FORD MONDEO III (B5Y) 2.5 V6 24V, FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi, FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 16V TDDi / TDCi, FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 TDCi, FORD MONDEO III (B5Y) 1.8 SCi, FORD MONDEO III (B5Y) 2.2 TDCi, FORD MONDEO III (B5Y) 3.0 V6 24V, FORD MONDEO III (B5Y) 2.2 TDCi … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Amortizor pentru MONDEO III (B5Y) și alte modele FORD
amortizor
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray instalațíe electrică
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №13
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.15
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.19
Cheie tubulară pentru amortizor
Bit HEX nr. H6
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №19
Cheie cu clichet
Clești pentru tăiere
Cheie port tarod
Presă hidraulică pentru arcuri
Rangă metalică
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – FORD MONDEO III (B5Y). Sfatul util de la AUTODOC:
- Ambele telescoape ale amortizoarelor suspensiei spate trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru amortizorul stâng și cel drept a suspensiei spate.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - FORD MONDEO III (B5Y) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Efectuați înlocuirea în următoarea ordine:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
- Pasul 3Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. FORD MONDEO III (B5Y)
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 7Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 8Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
- Pasul 9Curățați elementul de fixare al cablului frânei de parcare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 10Eliberați cablul frânei de mână. Folosiți clești. Folosiți o rangă.
- Pasul 11Curățați elementele de fixare ale etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 12Deșurubați fixarea etrierului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13.
- Pasul 13Scoateți etrierul de frână. Folosiți o rangă.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – FORD MONDEO III (B5Y). Profesioniștii recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 14Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 15Deșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control cu portfuzeta spate. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 16Scoateți șurubul de fixare. Decuplați brațul suspensiei.
- Pasul 17Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 18Deșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control cu portfuzeta spate. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 19Scoateți șurubul de fixare. Decuplați brațul suspensiei.
- Pasul 20Desprindeți conectorul senzorului ABS.
- Pasul 21Curățați elementele de fixare ale telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 22Deșurubați elementul de fixare care conectează știftul suspensiei la fuzeta din spate. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod.
- Pasul 23Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 24Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 25Deșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control cu portfuzeta spate. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 26Scoateți șurubul de fixare. Decuplați brațul suspensiei.Pasul 27Susțineți prin rezemare fuzeta din spate. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 28Eliberați dispozitivul de fixare care unește amortizorul la fuzeta din spate. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 29Decuplați amortizorul de la fuzeta din spate.
- Pasul 30Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 31Deșurubați elementele de fixare de sus ale telescopului amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.AUTODOC recomandă:FORD MONDEO III (B5Y) – Pentru evitarea leziunilor, țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare.
- Pasul 32Extrageți bara de sprijin amortizor.
- Pasul 33Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – FORD MONDEO III (B5Y). Sfatul util de la experții AUTODOC:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 34Comprimați arcul.
- Pasul 35Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 36Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 37Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
- Pasul 38Slăbiți arcul elicoidal.
- Pasul 39Îndepărtați arcul.
- Pasul 40Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – FORD MONDEO III (B5Y). AUTODOC recomandă:Examinați cu atenție burduful, tamponul și bara de sprijin amortizor. Înlocuiți aceste componente în caz de necesitate.
- Pasul 41Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – FORD MONDEO III (B5Y). Experții AUTODOC recomandă:Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
- Pasul 42Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri.
- Pasul 43Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
- Pasul 44Montați arcul pe amortizor.
- Pasul 45Comprimați arcul.
- Pasul 46Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
- Pasul 47Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 50 Nm.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
- Pasul 48Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 49Decomprimați arcul.
- Pasul 50Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul FORD Mondeo Mk3 Hatchback (B5Y)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Ford Mondeo Mk3
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Telescoape la diferite modele FORD MONDEO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru FORD MONDEO III (B5Y)
Vezi mai mult
- Înlocuirea ventilatorului de răcire a motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Ce trebuie să faceți dacă s-a activat lampa de control al motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
- De ce spălătorul de parbriz nu pulverizează? Soluția
- Bricolajul alternatorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la FORD MONDEO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ