Cum să schimbați: ansamblu telescop arc din față la Mercedes W211 | Ghid de înlocuire
descărcări:
2
Vizualizările:
25
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 220 CDI,
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 320 (211.065),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 500 (211.070),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 240 (211.061),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 220 CDI (211.006),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 270 CDI (211.016),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 CDI (211.004),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 CDI (211.004),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 55 AMG Kompressor (211.076),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 Kompressor (211.042),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 320 CDI (211.026),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 400 CDI (211.028),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 NGT (211.042),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 280 CDI (211.023),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 280 (211.054),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 350 (211.056),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 280 CDI (211.020),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 320 CDI (211.022),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 420 CDI (211.029),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 CDI (211.007),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 220 CDI (211.008),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 Kompressor (211.041),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 500 (211.072),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 63 AMG (211.077),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 220 CDI (211.006),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 350 CGI (211.057),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 300 BlueTEC (211.024),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 230 (211.052)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește telescopul amortizorului față MERCEDES-BENZ (W211) Clasa E [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Amortizor pentru Clasa E Sedan (W211) și alte modele MERCEDES-BENZ
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 4
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 5
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 6
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 7
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 8
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Mercedes W211
Pasul 9
Scoateți roata.
Pasul 10
Desfaceți mecanismele de fixare ale capacului de la baia de ulei. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 11
Îndepărtați capacul de la baia de ulei.
Pasul 12
Curățați toate articulațiile brațului. Curățați elementele de fixare ale telescopului amortizorului. Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
Pasul 13
Deșurubați elementul de fixare ce unește telescopul amortizorului de brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 14
Deșurubați suportul care fixează brațul pe cadru. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Utilizați o cheie tubulară №E18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 15
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 16
Decuplați brațul suspensiei. Folosiți o rangă.
Pasul 17
Scoateți șurubul de fixare. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
Pasul 18
Desprindeți partea de jos a ansamblului amortizor-arc. Folosiți o rangă.
Pasul 19
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de bara stabilizatoare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H12. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 20
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Pasul 21
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Mercedes W211
Pasul 22
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 23
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 24
Comprimați arcul.
Pasul 25
Îndepărtați capacul de protecție al barei de sprijin amortizor.
Pasul 26
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 27
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 28
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
Pasul 29
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 30
Îndepărtați arcul.
Pasul 31
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Mercedes W211. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 32
Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.
Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
Pasul 33
Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri.
Pasul 34
Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
Pasul 35
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 36
Comprimați arcul.
Pasul 37
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 38
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți o cheie de amortizoare nr. DD6. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 23 Nm.
Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
Pasul 39
Decomprimați arcul.
Pasul 40
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 41
Montați capacul de protecție al barei de sprijin amortizor.
Pasul 42
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 43
Curățați locurile de montare ale telescopului amortizorului.
Pasul 44
Curățați locurile de montare și filetul brațului de suspensie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 45
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 46
Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți bara de suspensie atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Mercedes W211
Pasul 47
Montați bieleta antiruliu transversală.
Pasul 48
Strângeți elementul de fixare al bieletei antiruliu. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H12. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 49
Atașați partea de jos a ansamblului amortizor-arc.
Pasul 50
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 51
Cuplați brațul suspensiei.
Pasul 52
Proptiți brațul. Folosiți o rangă. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 53
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 54
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Mercedes W211. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 55
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 56
Înșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control cu subcadrul. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Utilizați o cheie tubulară №E18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 57
Montați elementul de fixare al brațului pe cadru. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Utilizați o cheie tubulară №E18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 80 Nm.+120°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 58
Strângeți elementul de fixare ce unește telescopul amortizorului cu brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 165 Nm.
Pasul 59
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de bara stabilizatoare. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 62 Nm.
Pasul 60
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
Mercedes W211 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 61
Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic.
Pasul 62
Tratați toate articulațiile bieletei antiruliu.
Pasul 63
Tratați toate articulațiile brațului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 64
Montați din nou capacul de jos al băii de ulei.
Pasul 65
Strângeți mecanismele de fixare ale capacului de la baia de ulei. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 66
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 67
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Mercedes W211. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 68
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. Mercedes W211
Pasul 69
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 70
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 130 Nm.
Pasul 71
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Pasul 72
Înșurubați elementul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 30 Nm.
Pasul 73
Tratați elementele de fixare ale suportului telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 74
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 75
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211)
Vezi mai mult
Cum să înlături zgârieturile de pe componentele din materiale plastice ale automobilului | AUTODOC
Restaurarea compresorului climatizorului autovehiculului de unul singur
Top 5 greșeli la procurarea pieselor auto
Cum să-ți descui automobilul fără cheie | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ E-CLASS