Cum să schimbați: ansamblu telescop arc din față la Mercedes W168 | Ghid de înlocuire
descărcări:
1
Vizualizările:
14
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ Clasa A (W168) A 140 (168.031, 168.131),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W168) A 160 (168.033, 168.133),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W168) A 160 CDI (168.007),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W168) A 170 CDI (168.008),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W168) A 190 (168.032, 168.132),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W168) A 160 CDI (168.006),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W168) A 140 (168.031, 168.131),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W168) A 210 (168.035, 168.135)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește telescopul amortizorului față MERCEDES W168 [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Amortizor pentru Clasa A (W168) și alte modele MERCEDES-BENZ
Ambele telescoape ale amortizoarelor suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
Procedura de înlocuire este identică pentru telescopul de amortizor stânga și cel de dreapta a suspensiei frontale.
Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - Mercedes W168 - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
Pasul 1
Deschideți capota motorului.
Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 4
Slăbiți elementele de fixare superioare ale suportului amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №Е12. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 5
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 6
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 7
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 8
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Mercedes W168
Pasul 9
Scoateți roata.
Pasul 10
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 11
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 12
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Pasul 13
Deconectați cablajul senzorului ABS.
Pasul 14
Deconectați firul senzorului de uzură al plăcuței de frână.
Pasul 15
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 16
Deșurubați elementele de fixare care unesc suportul amortizorului cu port-fuzeta. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 17
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 18
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 19
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
Pasul 20
Desprindeți clemele de fixare din plastic de la suportul amortizorului. Folosiți clești cu vârful rotund.
Pasul 21
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 22
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 23
Comprimați arcul.
Pasul 24
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 25
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 26
Îndepărtați bara de sprijin amortizor, scutul de protecție împotriva prafului și tamponul.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Mercedes W168. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 27
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 28
Îndepărtați arcul.
Pasul 29
Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.
Pasul 30
Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri.
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Mercedes W168. Sfatul util de la AUTODOC:
Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
Pasul 31
Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
Pasul 32
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 33
Comprimați arcul.
Pasul 34
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 35
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
Pasul 46
Strângeți elementele de fixare de jos ce unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 100 Nm.
Pasul 47
Conectați cablajul senzorului ABS.
Pasul 48
Conectați firul senzorului de uzură al plăcuței de frână
Pasul 49
Curățați locurile de montare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 50
Montați bieleta antiruliu transversală.
Pasul 51
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 55 Nm.
Pasul 52
Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 53
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 54
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Mercedes W168. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 55
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. Mercedes W168
Pasul 56
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 57
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 58
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Pasul 59
Strângeți elementele de fixare de sus ale telescopului amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №Е12. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 32 Nm.
Pasul 60
Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 61
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 62
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Clasa A (W168)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ Clasa A (W168)
Vezi mai mult
Cele mai frecvente 5 erori de înlocuire a bujiilor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să vopsiți un automobil cu vopsea aerosoli | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să repari singur o bară de protecție | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie să faci dacă este aprins (TPMS) | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ A-CLASS