-
Porniți motorul și lăsați-l la ralanti un timp.
Câteva minute sunt suficiente pentru ca uleiul să lubrifieze piesele turbocompresorului, prevenind frecarea uscată și consecințele acesteia.
-
Lăsați motorul să funcționeze la ralanti pentru cel puțin 30 de secunde înainte de a-l opri.
Acest lucru va ajuta, de asemenea, la prevenirea lipsei uleiului.
-
Nu suprasolicitați motorul în primele cinci minute de conducere atunci când afară îngheață.
Lăsați uleiul să se încălzească corect.
-
Înlocuiți consumabilele în timp util.
Dacă filtrul de ulei este înfundat și uleiul murdar, acest lucru sporește uzura abrazivă a perechilor de contact ale turbocompresorului. Neînlocuirea la timp a filtrului de aer poate cauza supraîncălzirea turbocompresorului.
-
Asigurați-vă că sistemul de ungere funcționează corect.
Defectarea pompei de ulei, o supapă defectă a filtrului de ulei sau conductele de ulei neetanșe – toate acestea pot cauza uzura prematură a turbocompresorului.
-
Nu utilizați material de etanșare pentru conectarea flanșelor conductelor de ulei.
Bucățile de material de etanșare se pot desprinde și pot înfunda conductele, cauzând uzarea prematură a motorului, din cauza lipsei uleiului din sistem.
un tehnician zâmbitor, cu o vastă experiență în tutorialele video AUTODOC; nu se desparte niciodată de ochelarii de protecție; conduce un BMW X5 E53; visează să primească butonul de aur de la Youtube, pentru 1 000 000 de abonați.
Comentați