Cum să schimbați: arc spiral din spate la Mercedes W210 | Ghid de înlocuire
descărcări:
2
Vizualizările:
18
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 D (210.004),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 250 D (210.010),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 (210.035),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 230 (210.037),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 420 (210.072),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 270 CDI (210.016),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 250 Turbo-D (210.015),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 D (210.003),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 240 (210.061),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 Kompressor (210.045),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 CDI (210.006),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 CDI (210.007),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 D,
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 CDI (210.007),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 CDI (210.006),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 270 CDI (210.016),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 Kompressor (210.048),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 240 (210.062),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 CDI (210.006)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din spate MERCEDES-BENZ E (W210) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru Clasa E Sedan (W210) și alte modele MERCEDES-BENZ
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes W210. Sfatul util de la AUTODOC:
Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei spate trebuie înlocuite simultan.
Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei spate.
Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - Mercedes W210 - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 3
Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 4
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Mercedes W210
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Deșurubați elementele de fixare ale protecției brațului de control. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 7
Scoateți protecția brațului de control.
Pasul 8
Curățați elementele de fixare ale brațului de control. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 9
Slăbiți elementul de fixare ce unește brațul de control la subcadrul din spate. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți un port tarod.
Pasul 10
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Folosiți adaptoare și elemente de prindere de dimensiunea corespunzătoare.Buclele arcului trebuie fixate bine în presa de arcuri.Folosiți prese de arcuri de calitate.
Pasul 12
Comprimați arcul.
AUTODOC recomandă:
Comprimați presa de arcuri până când aveți suficient spațiu ca să scoateți arcul. Nu comprimați instrumentul până la capăt: buclele arcului nu trebuie să se atingă între ele. Atenție! Arcul se comprimă cu o forță foarte mare, ceea ce înseamnă că, în caz de desprindere, îndreptându-se, ar putea provoca traume.
Pasul 13
Deșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control la subcadru din spate. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 14
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 15
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes W210. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 16
Trageți în jos brațul de control al suspensiei. Scoateți arcul elicoidal împreună cu presa de arcuri.
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes W210. Sfatul util de la experții AUTODOC:
În timp ce arcul este comprimat, nu realizați nici o acțiune asupra lui.
Pasul 17
Slăbiți arcul elicoidal. Îndepărtați arcul.
Pasul 18
Scoateți înălțătorul din cauciuc al arcului.
Pasul 19
Instalați înălțătorul din cauciuc pe noul arc elicoidal.
Pasul 20
Instalați un arc elicoidal nou pe presa de arcuri.
Folosiți adaptoare și elemente de prindere de dimensiunea corespunzătoare.
Pasul 21
Comprimați arcul.
Pasul 22
Trageți în jos brațul de control al suspensiei. Montați arcul.
AUTODOC recomandă:
Asigurați-vă că arcul elicoidal este poziționat corect în suporturile sale.
Pasul 23
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 24
Instalați șurubul de fixare. Folosiți o rangă.
Pasul 25
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
Mercedes W210 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 26
Înșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control la subcadrul din spate. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19.
Pasul 27
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 28
Strângeți elementul de fixare ce unește brațul de control la subcadrul din spate. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 90 Nm.
Pasul 29
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes W210. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 30
Scoateți presa de arcuri.
Pasul 31
Instalați protecția brațului de control.
Pasul 32
Înșurubați elementele de fixare ale protecției brațului de control.
Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 33
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 34
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. Mercedes W210
Pasul 35
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 36
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 112 Nm.
Pasul 37
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210)
Vezi mai mult
Cum să-ți lustruiești anvelopele | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie să faceți dacă s-a activat lampa de control al motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să porniți un automobil după o perioadă lungă de inactivitate | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să repari un parbriz ciobit sau crăpat | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ E-CLASS