
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la VW Jetta II (19E, 1G2, 165) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.3, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6 D, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.3 Cat, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.3, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.3, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 Cat, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6 D, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.3 Cat, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.3, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8, VW Jetta II (19E, 1G2, 165) 1.8 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru Jetta II (19E, 1G2, 165) și alte modele VW
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №18
Capăt cheie tubulară nr.8
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.19
Capăt cheie tubulară nr.30
Bit hex nr. H6
Șurubelnițe Torx T27
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Set extractoare bucșe și rulmenți
Cheie cu clichet
Poanson
Cheie port tarod
Ciocan
Clești pentru inele de siguranță
Extractor articulații sferice
Extractor de rulmenți
Rangă metalică
Pană blocare roată
AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs VW JETTA II (19E, 1G2, 165).
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - VW JETTA II (19E, 1G2, 165) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului. Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.Pasul 2Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 3Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 4Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți un port tarod.
- Pasul 5Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 6Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW JETTA II (19E, 1G2, 165)
- Pasul 7Scoateți roata.
- Pasul 8Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 9Curățați elementele de fixare ale etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 10Deșurubați fixarea etrierului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 11Scoateți etrierul de frână.Înlocuirea: rulment roata – VW JETTA II (19E, 1G2, 165). Sfatul util de la experții AUTODOC:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 12Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T27. Folosiți o cheie cu clichet.Pasul 13Scoateți discul de frână.
- Pasul 14Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 15Scoateți piulița de fixare.
- Pasul 16Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 17Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 18Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 19Deșurubați elementele de fixare care unesc suportul amortizorului cu port-fuzeta. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 20Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 21Curățați elementele de fixare care unesc articulația sferică de brațul de control al suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 22Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 23Decuplați articulația sferică de la pârghia de comandă.
- Pasul 24Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.Înlocuirea: rulment roata – VW JETTA II (19E, 1G2, 165). AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
- Pasul 25Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 26Demontați fuzeta împreună cu butucul.
- Pasul 27Curățați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 28Deșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №8. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 29Scoateți capacul de protecție a discului de frână.
- Pasul 30Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 31Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmenți.
- Pasul 32Curățați inelul de siguranță al rulmentului butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 33Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
- Pasul 34Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 35Scoateți prin presare rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 36Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 37Introduceți noul rulment în fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – VW JETTA II (19E, 1G2, 165). Sfatul util:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
- Pasul 38Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
- Pasul 39Tratați elementele de fixare ale butucului roții. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 40Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – VW JETTA II (19E, 1G2, 165). Profesioniștii recomandă:Asigurați-vă că butucul roții este poziționat corect. Evitați orice dezaxare.
- Pasul 41Instalați capacul de protecție a discului de frână.
- Pasul 42Înșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №8. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 5 Nm.
- Pasul 43Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 44Montați fuzeta împreună cu butucul.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Jetta Mk2 (19E, 1G2, 165)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Jetta 2
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele VW JETTA
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW Jetta II (19E, 1G2, 165)
Vezi mai mult
- De ce spălătorul de parbriz nu pulverizează? Soluția
- Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC
- Cum să înlături zgârieturile de pe un automobil | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să lustruiești un capac vechi al camerei supapelor motorului până la un finisaj lucios | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW JETTA
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ