Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
Pasul 12
Extrageți brățara de fixare și îndepărtați furtunul de frână din suportul barei de sprijin amortizor. Folosiți clești cu vârful rotund.
Pasul 13
Decuplați cablajul senzorului ABS. Folosiți o rangă.
Pasul 14
Deșurubați suportul cablului ABS. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 15
Îndepărtați suportul de pe lonjeronul amortizorului.
Pasul 16
Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 17
Deșurubați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o șurubelniță Phillips.
Pasul 18
Scoateți discul de frână.
Pasul 19
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 20
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 21
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
Pasul 22
Curățați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de articulația sferică. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 23
Deșurubați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 24
Decuplați pârghia de comandă inferioară de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. Folosiți o rangă.
Pasul 25
Scoateți știftul care fixează piulița butucului. Folosiți clești cu vârful rotund. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 26
Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 27
Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 28
Scoateți piulița de fixare.
Pasul 29
Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
Pasul 30
Deșurubați elementul de fixare care unește senzorul ABS la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 31
Demontați senzorul ABS de la fuzetă.
Pasul 32
Curățați elementul de fixare inferior care unește suportul amortizorului la fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 33
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 34
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 35
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. Folosiți un ciocan.
Pasul 36
Demontați fuzeta împreună cu butucul.
Pasul 37
Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Folosiți un ciocan.
Pasul 38
Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești cu vârful rotund.
Pasul 39
Extrageți rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 40
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 41
Tratați locul de montare al subansamblului rulmentului. Folosiți vaselină universală.
Pasul 42
Introduceți noul rulment în fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Înlocuirea: rulment roata – Peugeot 406 sedan. Sfatul util de la AUTODOC:
Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
Pasul 43
Instalați inelul de siguranţă în fuzetă. Folosiți clești cu vârful rotund.
Pasul 44
Demontați calea de rulare interioară a rulmentului care a rămas pe butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmenți
Pasul 45
Tratați locul de montare al butucului roții. Folosiți vaselină universală.
Pasul 46
Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 47
Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 48
Montați fuzeta împreună cu butucul.
Pasul 49
Proptiți fuzeta.
Pasul 50
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă. Folosiți un ciocan.
Pasul 51
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
Înlocuirea: rulment roata – Peugeot 406 sedan. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
Pasul 52
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 53
Strângeți elementele de fixare inferioare ale suportului amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 55 Nm.
Pasul 54
Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 55
Instalați fuzetă pe axul planetar.
Pasul 56
Cuplați pârghia de comandă inferioară la fuzetă.
Pasul 57
Strângeți elementul de fixare care unește brațul suspensiei de articulația sferică. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 45 Nm.
Pasul 58
Instalați piulița de fixare.
Pasul 59
Strângeți fixarea butucului. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 325 Nm.
Pasul 60
Instalați un șplint nou al piuliței butucului. Folosiți un ciocan.
Pasul 61
Instalați senzorul ABS pe fuzetă și fixați-l. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 62
Conectați capul barei de direcție la fuzetă.
Pasul 63
Strângeți piulița de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 64
Instalați suportul pe lonjeronul amortizorului.
Pasul 65
Strângeți suportul cablului ABS. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 10 Nm.
Pasul 66
Conectați cablajul senzorului ABS.
Pasul 67
Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 68
Montați discul de frână.
Pasul 69
Strângeți elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o șurubelniță Phillips. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 10 Nm.
Pasul 70
FIxați pe suport furtunul sistemului de frânare.
Pasul 71
Fixați colierul de fixare a furtunului de frână.
Pasul 72
Instalați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.
Pasul 73
Tratați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Utilizați un agent de etanșare.
Pasul 74
Instalați șuruburile de fixare (2 bucăți).
Pasul 75
Strângeți elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți Torx T55. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 76
Conectați fișa senzorului de uzură a plăcuțelor de frână.
Pasul 77
Tratați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Tratați elementele de fixare ale portfuzetei. Tratați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Tratați elementele de fixare ce unesc brațul de control la portfuzetă. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 78
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Utilizați lubrifiant ceramic rezistent la temperaturile înalte.
Pasul 79
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – Peugeot 406 sedan. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pentru a evita rănirea, susțineți roata atunci când înșurubați bolțurile de fixare.
Pasul 81
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
Pasul 82
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 90 Nm.
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru PEUGEOT 406 (8B)
Vezi mai mult
Cum să-ți lustruiești anvelopele | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să-ți lustruiești automobilul | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 cele mai frecvente cauze ale scurgerilor de ulei | Sfaturi utile de la AUTODOC
3 lucruri pe care trebuie să le cunoști înainte de cumpărarea anvelopelor de vară | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la PEUGEOT 406