Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Curățați șplintul piuliței axului planetar. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 7
Demontați șplintul piuliței axului planetar. Folosiți un punctator.
Pasul 8
Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 9
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 10
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 11
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți un port tarod.
Pasul 12
Decuplați articulația sferică de pe braț. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
Pasul 13
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 14
Decuplați articulația sferică de pe braț. Folosiți o rangă.
Pasul 15
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – Peugeot 307 SW. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
Pasul 21
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 22
Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 23
Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o șurubelniță de impact.
Pasul 24
Scoateți discul de frână.
Pasul 25
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 26
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
Pasul 27
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 28
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 29
Tratați locul de montare al senzorului ABS. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 30
Deșurubați dispozitivul de fixare a senzorului ABS. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 31
Îndepărtați senzorul ABS de pe fuzetă.
Pasul 32
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 33
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
Pasul 34
Demontați fuzeta împreună cu butucul.
Pasul 35
Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
Pasul 36
Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Utilizați un extractor de rulmenți. Folosiți un extractor cu 3 brațe.
Pasul 37
Curățați inelul de siguranță al rulmentului butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 38
Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
Pasul 39
Extrageți rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 40
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 41
Introduceți noul rulment în fuzetă.
Înlocuirea: rulment roata – Peugeot 307 SW. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
Pasul 42
Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
Pasul 43
Curățați butucul roții. Folosiți spray WD-40.
Pasul 44
Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 45
Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 46
Curățați locurile de montare ale capului de bară. Curățați locurile de montare și filetul brațului de suspensie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 47
Montați fuzeta împreună cu butucul.
Pasul 48
Instalați arborele de antrenare.
Pasul 49
Atașați rotula suspensiei la brațul de control.
Pasul 50
Conectați capul barei de direcție la fuzetă.
Pasul 51
Înșurubați elementul de fixare ce unește capul barei la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 52
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă. Folosiți o rangă.
Pasul 53
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 54
Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 55
Montați discul de frână.
Pasul 56
Strângeți fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 9 Nm.
Pasul 57
Instalați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.
Pasul 58
Strângeți suportul etrierului de frână. Folosiți Torx T50. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 105 Nm.
Pasul 59
Strângeți elementele de fixare de jos ce unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 90 Nm.
Pasul 60
Strângeți piulița de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 61
Strângeți piulița arborelui de antrenare. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 280 Nm.
Pasul 62
Instalați șplintul piuliței axului planetar. Folosiți o rangă. Folosiți un ciocan.
Pasul 63
Înșurubați elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 64
Conectați senzorul ABS la fuzetă.
Pasul 65
Strângeți elementul de fixare care conectează senzorul ABS la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 11 Nm.
Pasul 66
Strângeți elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 50 Nm.
Pasul 67
Tratați toate articulațiile brațului. Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 68
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 69
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 70
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – Peugeot 307 SW. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 71
Montați roata.
Înlocuirea: rulment roata – Peugeot 307 SW. Sfatul util de la AUTODOC:
Pentru a evita rănirea, susțineți roata atunci când înșurubați bolțurile de fixare.
Pasul 72
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 73
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 100 Nm.
Pasul 74
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul PEUGEOT 307 SW (3H)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru PEUGEOT 307 SW (3H)
Vezi mai mult
3 lucruri pe care trebuie să le cunoști înainte de cumpărarea anvelopelor de vară | AUTODOC
Cum se înlocuiește prezonul unei roți | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să-ți lustruiești anvelopele | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvente 5 erori atunci când schimbați singur uleiul | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la PEUGEOT 307