Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
Pasul 20
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Peugeot 107 PM PN
Pasul 21
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 22
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 100 Nm.
Pasul 23
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
AUTODOC recomandă:
Important! Înlocuirea: plăcuțe de frână – Peugeot 107 PM PN. Verificați nivelul lichidului de frână în rezervor și completați-l dacă este necesar.
Pasul 24
Strângeți capacul rezervorului cu lichid de frână.
AUTODOC recomandă:
Peugeot 107 PM PN – Fără a porni motorul, apăsați de mai multe ori pedala de frână până când simțiți că e fermă.