Cum să schimbați: brațul inferior din față la Mercedes W210 | Ghid de înlocuire
descărcări:
1
Vizualizările:
17
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 D (210.004),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 250 D (210.010),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 (210.035),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 300 D (210.020),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 230 (210.037),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 320 (210.055),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 290 Turbo-D (210.017),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 280 (210.053),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 420 (210.072),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 50 AMG (210.072),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 270 CDI (210.016),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 280 (210.063),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 320 (210.065),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 300 Turbo-D (210.025),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 250 Turbo-D (210.015),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 D (210.003),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 240 (210.061),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 Kompressor (210.045),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 55 AMG (210.074),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 CDI (210.006),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 CDI (210.007),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 D,
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 CDI (210.007),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 CDI (210.006),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 270 CDI (210.016),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 320 CDI (210.026),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 200 Kompressor (210.048),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 240 (210.062),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210) E 220 CDI (210.006)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe MERCEDES-BENZ E (W210) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Brat Suspensie pentru Clasa E Sedan (W210) și alte modele MERCEDES-BENZ
Înlocuirea: brațul inferior din față – Mercedes W210. Experții AUTODOC recomandă:
Procedura de înlocuire este identică pentru brațul de control inferior stâng și drept.
Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: brațul inferior din față – Mercedes W210. Consecutivitatea recomandată a etapelor:
Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 3
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 4
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Mercedes W210
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Tratați toate articulațiile brațului. Folosiți spray WD-40.
Pasul 7
Deșurubați elementul de fixare anterior al brațului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22.
Pasul 8
Deșurubați elementul de fixare posterior al brațului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22.
Pasul 9
Slăbiți elementul de fixare ce unește articulația sferică de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22.
Pasul 10
Instalați presa de arcuri pe arc.
Înlocuirea: brațul inferior din față – Mercedes W210. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Folosiți adaptoare și elemente de prindere de dimensiunea corespunzătoare.Buclele arcului trebuie fixate bine în presa de arcuri.Folosiți prese de arcuri de calitate.
Pasul 11
Comprimați arcul.
Înlocuirea: brațul inferior din față – Mercedes W210. Sfatul util de la AUTODOC:
Atenție! Arcul se comprimă cu o forță foarte mare, ceea ce înseamnă că, în caz de desprindere, îndreptându-se, ar putea provoca traume.
Pasul 12
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22.
Pasul 13
Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
Pasul 14
Deșurubați elementul de fixare ce unește telescopul amortizorului de brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №16. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 15
Detaşaţi suportul de fixare al stabilizatorului transversal de la brațul respectiv. Folosiți Torx T50. Folosiți un port tarod.
Pasul 16
Îndepărtați tija de stabilizare transversală. Folosiți o rangă.
Pasul 17
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 18
Scoateți șurubul de fixare. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan de cauciuc.
Pasul 19
Deșurubați elementul de fixare anterior al brațului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22 (2 bucăți).
Pasul 20
Scoateți piulița de fixare.
Pasul 21
Deșurubați elementul de fixare posterior al brațului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22 (2 bucăți).
Pasul 22
Puneți un semn pe șurubul de reglare unghi roată. Folosiți o rangă. Folosiți un ciocan de cauciuc.
Pasul 23
Scoateți piulița de fixare.
Pasul 24
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 25
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22.
Pasul 26
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: brațul inferior din față – Mercedes W210. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 27
Scoateți arcul elicoidal împreună cu presa de arcuri.
Înlocuirea: brațul inferior din față – Mercedes W210. Experții AUTODOC recomandă:
În timp ce arcul este comprimat, nu realizați nici o acțiune asupra lui.
Pasul 28
Desfaceți elementul de fixare ce unește senzorul de nivel a suspensiei la brațul de control a suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 29
Îndepărtați brațul. Folosiți o rangă.
Pasul 30
Curățați locurile de montare și filetul brațului de suspensie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 31
Instalați un nou braț.
Înlocuirea: brațul inferior din față – Mercedes W210. AUTODOC recomandă:
În timpul montajului folosiți numai șuruburi și piulițe noi.Nu deteriorați husa suportului sferic.
Pasul 32
Montați articulația sferică pe brațul nou. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22.
Pasul 33
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 34
Așezați brațul de control conform găurilor de montare. Folosiți un ciocan de cauciuc. Folosiți o rangă.
Pasul 35
Instalați elementele de fixare ale brațului de control. Folosiți un ciocan de cauciuc.
Pasul 36
Prindeți elementul de fixare ce unește senzorul de nivel a suspensiei la brațul de control a suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 37
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.
AUTODOC recomandă:
Mercedes W210 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 38
Instalați arcul elicoidal împreună cu suporturile de cauciuc în locurile de montare.
Înlocuirea: brațul inferior din față – Mercedes W210. Sfatul util de la AUTODOC:
Asigurați-vă că arcul elicoidal este poziționat corect în suporturile sale.
Pasul 39
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 40
Atașați brațul de control al suspensiei la telescopul amortizorului.
Pasul 41
Instalați elementul de fixare ce unește telescopul amortizoruluil cu brațul de control al suspensiei.
Pasul 42
Strângeți piulița de fixare a articulației sferice. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22.
Pasul 43
Ridicați cricul hidraulic pentru cutii de viteze cu 10-15 cm.
Pasul 44
Montați elementul de fixare al brațului pe cadru. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 45
Decomprimați arcul.
Pasul 46
Scoateți presa de arcuri.
Pasul 47
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
Pasul 48
Montați bieleta antiruliu transversală.
Pasul 49
Strângeți elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 80 Nm.
Pasul 50
Instalați suportul care fixează tija pe stabilizator și strângeți-l. Folosiți Torx T50. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 45 Nm.
Pasul 51
Strângeți elementul de fixare ce unește telescopul amortizorului cu brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 55 Nm.
Pasul 52
Tratați toate articulațiile brațului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 53
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 54
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. Mercedes W210
Pasul 55
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 56
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 112 Nm.
Pasul 57
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W210)
Vezi mai mult
Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC
Restaurarea farurilor | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 lucruri pe care nu ar trebui să le faci cu o cutie de viteze robotizată | AUTODOC
Cum să recondiționezi un volan de direcție | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ E-CLASS