Cum să schimbați: arc spiral din față la VW Passat B8 Sedan (3G2, CB2) | Ghid de înlocuire
descărcări:
2
Vizualizările:
10
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 1.4 TSI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 2.0 TDI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 1.4 TSI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 1.6 TDI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 2.0 TDI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 1.4 TSI 4motion,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 1.8 TSI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 2.0 TSI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 2.0 TDI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 2.0 TDI (DBGB),
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 1.5 TSI,
VW Passat Sedan (3G2, CB2) 2.0 TSI
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru Passat Sedan (3G2, CB2) și alte modele VW
Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținere.
Pasul 11
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW PASSAT (3G2)
Pasul 12
Scoateți roata.
Pasul 13
Curățați elementul de fixare care unește tija barei stabilizatoare de jamba suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 14
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Folosiți un bit XZN nr.6. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 15
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Pasul 16
Curățați elementul de fixare inferior care unește suportul amortizorului la fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 17
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un bit XZN nr.14. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 18
Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.24. Folosiți un port tarod.
Pasul 19
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 20
Curățați elementele de fixare care unesc articulația sferică de brațul de control al suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 21
Deșurubați elementele de fixare care unesc articulația sferică cu pârghia de comandă. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 22
Decuplați articulația sferică de la pârghia de comandă.
Pasul 23
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 24
Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă.
Înlocuirea: arc spiral – VW PASSAT (3G2). Sfatul util de la experții AUTODOC:
Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
Pasul 25
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 26
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului.
Pasul 27
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
Pasul 28
Deșurubați elementele de fixare de sus ale telescopului amortizorului.
Înlocuirea: arc spiral – VW PASSAT (3G2). Sfatul util de la AUTODOC:
Pentru a evita accidentările, susțineți telescopul amortizorului în timp ce desfaceți boțurile de fixare.
Pasul 29
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 30
Fixați suportul amortizorului pe dispozitivul de compresare a arcului.
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 31
Comprimați arcul.
Pasul 32
Curățați tija pistonului jambei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 33
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți o cheie tubulară piuliță amortizor de 21 mm. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 34
Demontați suportul superior al jambei împreună cu tamponul limitator.
Pasul 35
Scoateți burduful de praf.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – VW PASSAT (3G2). Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 36
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 37
Îndepărtați arcul.
AUTODOC recomandă:
Inspectați suporturile de cauciuc ale arcului suspensiei. Înlocuiți-le dacă este cazul.
Pasul 38
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 39
Comprimați arcul.
Pasul 40
Instalați burduful de praf.
Pasul 41
Instalați suportul superior al jambei împreună cu tamponul limitator.
Pasul 42
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți o cheie tubulară piuliță amortizor de 21 mm. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Pasul 43
Decomprimați arcul.
Pasul 44
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 45
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 46
Curățați locașul de montare al jamba suspensiei pe port-fuzetă. Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Curățați locul de montare al articulației homocinetice. Curățați locul de montare al articulației sferice. Curățați locurile de montare ale telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 47
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
AUTODOC recomandă:
Asigurați-vă că jamba suspensiei este instalată în poziția corectă, în conformitate cu marcajele.
Pasul 48
Securizați elementele de fixare superioare ale telescopului amortizorului. Nu îl strângeți.
AUTODOC recomandă:
VW PASSAT (3G2) – Pentru evitarea leziunilor, țineți bara de suspensie atunci când înșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 49
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
Pasul 50
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 51
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – VW PASSAT (3G2). Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 52
Instalați arborele de antrenare.
Pasul 53
Atașați rotula suspensiei la brațul de control.
Pasul 54
Strângeți elementele de fixare care unesc articulația sferică de brațul suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 55
Înșurubați elementele de fixare ce unesc ansamblu amortizor la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un bit XZN nr.14. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 56
Instalați și strângeți bolțul arborelui de transmisie. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.24. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 57
Curățați elementul de fixare al bieletei antiruliu.
Pasul 58
Montați bieleta antiruliu transversală.
Pasul 59
Înșurubați elementul de fixare care unește tija barei stabilizatoare de bara de suspensiei. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Folosiți un bit XZN nr.6. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 60
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 61
Strângeți bolțul ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.24. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 200 Nm.
Pasul 62
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
Pasul 63
Strângeți elementele de fixare inferioare ale suportului amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un bit XZN nr.14. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 70 Nm.+90°
Pasul 64
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un bit XZN nr.6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 65 Nm.
Pasul 65
Strângeți elementele de fixare care unesc articulația sferică cu pârghia de comandă. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 40 Nm.+45°
Pasul 66
Tratați elementul de fixare care unește tija barei stabilizatoare de jamba suspensiei. Tratați elementul de fixare care unește suportul amortizorului cu fuzeta. Tratați elementul de fixare al articulației sferice. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 67
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 68
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Utilizați lubrifiant ceramic.
Pasul 69
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
Pasul 70
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. VW PASSAT (3G2)
Pasul 71
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 72
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 73
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Pasul 74
Strângeți elementele de fixare de sus ale telescopului amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 15 Nm.+90°
Pasul 75
Tratați elementele de fixare ale suportului telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 76
Instalați și fixați grila de protecție a ștergătoarelor de parbriz.
Pasul 77
Instalați garnitura grilei de protecție.
Pasul 78
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 79
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Passat B8 3G Sedan
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW Passat Sedan (3G2, CB2)
Vezi mai mult
Cum să-ți repari automobilul cu AUTODOC CLUB
Cele mai frecvente 5 erori de reparație a frânei | Sfaturi utile de la AUTODOC
De ce scârțâie frânele? | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum și de ce să verifici uleiul | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW PASSAT