
Act de renunțare
Cum să schimbați: arc spiral din față la SEAT Altea (5P1) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
2
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
SEAT Altea (5P1) 1.6, SEAT Altea (5P1) 2.0 FSI, SEAT Altea (5P1) 1.9 TDI, SEAT Altea (5P1) 2.0 TDI 16V, SEAT Altea (5P1) 2.0 TDI, SEAT Altea (5P1) 2.0 TDI, SEAT Altea (5P1) 2.0 TFSI, SEAT Altea (5P1) 2.0 TDI, SEAT Altea (5P1) 1.8 TFSI, SEAT Altea (5P1) 1.4 TSI, SEAT Altea (5P1) 1.4 16V, SEAT Altea (5P1) 1.6 TDI, SEAT Altea (5P1) 1.2 TSI, SEAT Altea (5P1) 1.9 TDI, SEAT Altea (5P1) 1.6 LPG, SEAT Altea (5P1) 1.6 TDI … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
SEAT Altea (5P1) 1.6, SEAT Altea (5P1) 2.0 FSI, SEAT Altea (5P1) 1.9 TDI, SEAT Altea (5P1) 2.0 TDI 16V, SEAT Altea (5P1) 2.0 TDI, SEAT Altea (5P1) 2.0 TDI, SEAT Altea (5P1) 2.0 TFSI, SEAT Altea (5P1) 2.0 TDI, SEAT Altea (5P1) 1.8 TFSI, SEAT Altea (5P1) 1.4 TSI, SEAT Altea (5P1) 1.4 16V, SEAT Altea (5P1) 1.6 TDI, SEAT Altea (5P1) 1.2 TSI, SEAT Altea (5P1) 1.9 TDI, SEAT Altea (5P1) 1.6 LPG, SEAT Altea (5P1) 1.6 TDI … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru Altea (5P1) și alte modele SEAT
Arc spiral
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Lubrifiant ceramic
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №10
Cheie combinată №18
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară 12 laturi nr.24
Cheie tubulară piuliță amortizor de 21 mm
Cap cheie tubulară profil XZN №6
Cap cheie tubulară profil XZN №14
Cheie tubulară pentru amortizor
Șurubelnițe Torx T30
Bit HEX nr. H6
Bit HEX nr. H7
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie port tarod
Cric hidraulic cutie de viteze
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: arc spiral – SEAT ALTEA (5P1). Sfatul util de la AUTODOC:
- Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - SEAT ALTEA (5P1) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Efectuați înlocuirea în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.Pasul 3Curățați elementele de fixare ale panoului de plastic. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 4Deșurubați elementele de fixare ale panoului de plastic. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 5Scoateți banda de cauciuc.
- Pasul 6Scoateți panoul de plastic.
- Pasul 7Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 8Slăbiți elementele de fixare superioare ale suportului amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 9Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 10Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.24. Folosiți un port tarod.
- Pasul 11Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 12Ridicați automobilul.Înlocuirea: arc spiral – SEAT ALTEA (5P1). Profesioniștii recomandă:Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținerePasul 13Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. SEAT ALTEA (5P1)
- Pasul 14Scoateți roata.
- Pasul 15Curățați elementul de fixare care unește tija barei stabilizatoare de jamba suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 16Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Folosiți un bit XZN nr.6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 17Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
- Pasul 18Deconectați cablajul senzorului ABS.
- Pasul 19Curățați elementul de fixare care unește suportul furtunului de frână de jamba suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 20Deșurubați elementul de fixare care unește suportul furtunului de frână de jamba suspensiei. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №10.
- Pasul 21Demontați suportul furtunului de frână.
- Pasul 22Curățați elementul de fixare inferior care unește suportul amortizorului la fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 23Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un bit XZN nr.14. Folosiți o cheie cu clichet.AUTODOC recomandă:Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. SEAT ALTEA (5P1)
- Pasul 24Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 25Curățați elementele de fixare care unesc articulația sferică de brațul de control al suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 26Deșurubați elementele de fixare care unesc articulația sferică cu pârghia de comandă. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 27Decuplați articulația sferică de la pârghia de comandă.
- Pasul 28Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții.Pasul 29Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 30Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă.Înlocuirea: arc spiral – SEAT ALTEA (5P1). Sfatul util:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
- Pasul 31Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 32Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului.
- Pasul 33Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
- Pasul 34Deșurubați elementele de fixare de sus ale telescopului amortizorului.AUTODOC recomandă:Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. SEAT ALTEA (5P1)
- Pasul 35Extrageți bara de sprijin amortizor.
- Pasul 36Fixați suportul amortizorului pe dispozitivul de compresare a arcului.Înlocuirea: arc spiral – SEAT ALTEA (5P1). Sfatul util de la AUTODOC:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 37Comprimați arcul.
- Pasul 38Curățați tija pistonului jambei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 39Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți o cheie tubulară piuliță amortizor de 21 mm. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 40Demontați suportul superior al jambei împreună cu tamponul limitator.
- Pasul 41Slăbiți arcul elicoidal.
- Pasul 42Îndepărtați arcul.
- Pasul 43Scoateți burduful de praf.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: arc spiral – SEAT ALTEA (5P1). Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
- Pasul 44Montați arcul pe amortizor.
- Pasul 45Comprimați arcul.
- Pasul 46Instalați burduful de praf.
- Pasul 47Instalați suportul superior al jambei împreună cu tamponul limitator.
- Pasul 48Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți o cheie tubulară piuliță amortizor de 21 mm. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
- Pasul 49Decomprimați arcul.
- Pasul 50Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 51Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
- Pasul 52Curățați locurile de montare ale telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 53Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 54Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 55Curățați locul de montare al articulației sferice. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 56Curățați locașul de montare al jamba suspensiei pe port-fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul SEAT Altea (5P1)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Seat Altea 5p1
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Arc la diferite modele SEAT ALTEA
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru SEAT Altea (5P1)
Vezi mai mult
- Cele mai frecvente 5 erori de reparație a frânei | Sfaturi utile de la AUTODOC
- 3 lucruri pe care trebuie să le cunoști înainte de cumpărarea anvelopelor de vară | AUTODOC
- 5 sfaturi utile pentru conducătorii auto începători | Sfaturi utile de la AUTODOC
- 5 greșeli de curățare a habitaclului automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la SEAT ALTEA
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ