Cum să schimbați: arc spiral din față la Audi A6 4F2 | Ghid de înlocuire
descărcări:
1
Vizualizările:
33
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.4,
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.4 quattro,
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TFSI,
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TDI,
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.8 FSI,
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TDI,
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TDI,
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.8 FSI,
AUDI A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TDI
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din față pe AUDI A6 2 (C6) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru A6 Sedan (4F2, C6) și alte modele AUDI
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. AUTODOC recomandă:
Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. Efectuați următorii pași:
Pasul 1
Deschideți capota motorului.
Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Scoateți garnitura grilei de protecție a ștergătorului de parbriz.
Pasul 4
Ridicați și scoateți grila de protecție.
Pasul 5
Scoateți capacul suportului telescopului amortizorului. Folosiți o rangă.
Pasul 6
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 7
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 8
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 9
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 10
Deșurubați bolțurile roților.
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
Pasul 11
Scoateți roata.
Pasul 12
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 13
Deșurubați elementele de fixare ale pârghiei de control superioare (2 bucăți). Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18 (2 bucăți). Utilizați o cheie tubulară №18.
Pasul 14
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 15
Slăbiți elementul de fixare ce unește articulația sferică a brațului de control cu portfuzeta. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Pasul 16
Desprindeți brațul de control superior de la portfuzetă. Folosiți o rangă.
Pasul 17
Curățați șurubul de fixare ce unește furca amortizorului cu brațul de suspensie inferior.
Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 18
Deșurubați elementul de fixare ce unește telescopul amortizorului de brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18 (2 bucăți).
Pasul 19
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 20
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 21
Deșurubați elementele de fixare ce unesc bieleta antiruliu de bara stabilizatore. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 22
Îndepărtați tija de stabilizare transversală. Folosiți o rangă.
Pasul 23
Scoateți elementul de fixare ce unește telescopul amortizorului cu brațul de control. Folosiți o rangă.
Pasul 24
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Utilizați o cheie tubulară №15.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Audi A6 4F2
Pasul 25
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 26
Puneți semne pe brațele de control și pe flanșa amortizorului.
Pasul 27
Deșurubați elementele de fixare ce unesc brațele de control cu flanșa amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18 (2 bucăți).
Pasul 28
Scoateți brațele de control.
Pasul 29
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. Profesioniștii recomandă:
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 30
Comprimați arcul.
Pasul 31
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 32
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 33
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin. Folosiți o rangă.
Pasul 34
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 35
Îndepărtați arcul.
Pasul 36
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 37
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 38
Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
Pasul 39
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 40
Comprimați arcul.
Pasul 41
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 50 Nm.
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. Sfatul util:
Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
Pasul 42
Decomprimați arcul.
Pasul 43
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 44
Instalați brațele de control.
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. Sfatul util de la AUTODOC:
Așezați brațul de control conform găurilor de montare.
Pasul 45
Înșurubați elementele de fixare ce unesc brațele de control cu flanșa amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18 (2 bucăți).
Pasul 46
Strângeți elementele de fixare ce unesc brațele de control cu flanșa amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 50 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 47
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 48
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 49
Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Nu îl strângeți.
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. Experții AUTODOC recomandă:
Pentru a evita accidentările, sprijiniți amortizorul atunci când înșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 50
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 51
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 52
Strângeți elementul de fixare ce unește telescopul amortizorului cu brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18 (2 bucăți). Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 90 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 53
Curățați locurile de montare și filetul brațului de suspensie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 54
Slăbiți elementul de fixare ce unește articulația sferică a brațului de control cu portfuzeta. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Pasul 55
Tratați toate articulațiile brațului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 56
Atașați brațul de control superior la portfuzetă.
Pasul 57
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 58
Strângeți elementele de fixare ale pârghiei de control superioare (2 bucăți). Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 45 Nm.
Pasul 59
Montați bieleta antiruliu transversală.
Pasul 60
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de bara stabilizatoare. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 40 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 61
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Audi A6 4F2. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 62
Tratați toate articulațiile brațului. Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 63
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 64
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
Pasul 65
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Audi A6 4F2
Pasul 66
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 67
Coborâți autovehiculul.
Pasul 68
Înșurubați elementul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 50 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru AUDI A6 Sedan (4F2, C6)
Vezi mai mult
Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC
Cum să schimbați motorul la un automobil BMW E30 Turbo | SUPERCAR AUTODOC
Cum să înlături zgârieturile de pe componentele din materiale plastice ale automobilului | AUTODOC
Cum să înlături zgârieturile de pe un automobil | Sfaturi utile de la AUTODOC