Înlocuiți Incalzire de unul singur

Instrucțiuni și sfaturi despre reparația și întreținerea Incalzire

Aici veți găsi numeroase ghiduri de întreținere și tutoriale video pentru Incalzire
Marca
Model
Categorie piese auto

Înlocuirea pieselor de Incalzire: instrucțiuni pas cu pas

Doriți să primiți mai multe informații utile?

Adresați întrebări, sau împărtășiți experiența dumneavoastră privind reparațiile, pe forumul auto. Abonați-vă la actualizări, pentru a nu rata noile ghiduri.

Incalzire: instrucțiuni de înlocuire și reparație
Reparații Incalzire pas cu pas ghid pdf

Incalzire: Cele mai vizualizate tutoriale video

Rezolvați problemele cu automobilul dvs. urmărind ghidul nostru video util
Motor ventilator / Piese
Mergeți la secțiune
  • Ghid video despre cum să vă reparați singur mașina
    Cum se inlocuiesc ventilator habitaclu pe SKODA OCTAVIA 2 (1Z3) TUTORIAL | AUTODOC
Nu ai găsit în tutoriale răspunsul la întrebarea ta? Puteți pune o întrebare despre această înlocuire pe forumul nostru online.
Incalzire manuale de întreținere și reparații online
Trucurile practice de la AUTODOC CLUB
  • Trucuri pentru schimbare Incalzire
    6 produse de top pentru îmbunătățirea automobilului tău | Sfaturi utile de la AUTODOC
  • Sfaturile despre întreținerea Incalzire
    Cum să-ți lustruiești automobilul | Sfaturi utile de la AUTODOC
  • Sfaturi de intretinere pentru Incalzire
    Cum să-ți speli automobilul iarna | Sfaturile utile de la AUTODOC
  • Incalzire sfaturi de service
    Lucruri pe care nu trebuie să le faceți niciodată cu o cutie de viteze automată | AUTODOC
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Incalzire manual de service - scanați codul QR și instalați aplicația AUTODOC CLUB
Scanați

Pentru a descărca aplicația:

  • - scanați codul QR
  • - descărcați din App Store
  • - descărcați din Google Play
Profilul dvs. este asistentul dvs. personal.

Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele

Întrebări frecvente despre verificarea și repararea sistemului de încălzire auto

De ce se defectează sistemul de încălzire auto?

Sistemul de încălzire al mașinii se oprește din funcțiune dacă se defectează cel puțin una dintre componentele sale. Termostatul se poate bloca din cauza utilizării unui lichid de răcire de slabă calitate. Unitatea de control a ventilației și releul se pot arde din cauza cablurilor defecte. Conductele și radiatorul încălzitorului își pierd cu timpul etanșeitatea, fapt ce determină scurgeri la lichidul de răcire și pătrunderea aerului în sistem. Înfundarea conductelor de aer, uzarea filtrului de habitaclu și deteriorarea clapelor sau suflantei înseamnă că în habitaclu pătrund e mai puțin aer cald. O pompă de apă blocată nu poate să pună în circulație lichidul de răcire.

De ce sistemul de încălzire funcționează doar în timpul condusului?

Funcționarea sistemului de încălzire a mașinii depinde în mod direct de funcționarea sistemului de răcire a motorului. Antigelul circulă prin radiatorul și conductele acestuia. Pompa de apă, acționată de o curea, este responsabilă de alimentarea sa. Cureaua începe să se miște numai la pornirea motorului. Pentru a încălzi lichidul de răcire și pentru a-l transmite la radiatorul încălzitorului, motorul trebuie să ajungă la temperatura de operare. Aerul rece este împins prin radiator de către suflantă și încălzit înainte să intre în habitaclu.

De ce durează atât de mult până se încălzește habitaclul?

Vehiculele mai mari au nevoie de mai mult timp pentru a se încălzi la interior decât cele compacte. Tot mai mult timp este nevoie și pentru a încălzi motorul și habitaclul la temperaturi sub zero grade. Datorită consumului lor redus de combustibil, motoarele diesel au nevoie de mai mult timp pentru a ajunge la temperatura de operare comparativ cu motoarele pe benzină. Respectiv, interiorul mașinilor diesel se încălzește mai greu. Sistemul de încălzire al unor vehicule electrice nu funcționează eficient din cauza puterii reduse a încălzitorului termoelectric.