Înlocuirea: sonda lambda – SKODA OCTAVIA (1Z3). Experții AUTODOC recomandă:
După înlocuirea senzorului de oxigen, ștergeți codul de eroare de la unitatea electronică de control și lăsați UEC să se adapteze senzorului nou.
Înainte de demararea lucrărilor, porniți motorul și lăsați-l să se încălzească până la temperatura de lucru.
Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - SKODA OCTAVIA (1Z3) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
Pasul 1
Deschideți capota.
Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Ridicați mașina cu un cric sau așezați-o deasupra unui canal de inspecție.
Pasul 4
Desfaceți mecanismele de fixare ale capacului de la baia de ulei. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 5
Îndepărtați capacul de la baia de ulei.
Pasul 6
Deconectați cablajul senzorului de oxigen. Folosiți un clește pentru extras cleme.
Pasul 7
Decuplați conectorul senzorului de oxigen. Folosiți un clește pentru extras cleme.
Pasul 8
Curățați dispozitivul de fixare al senzorului de oxigen. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 9
Deșurubați dispozitivul de fixare al senzorului de oxigen. Utilizați o cheie inelară semideschisă Nr. 22.
Pasul 10
Scoateți sonda lambda.
Pasul 11
Tăiați filetul pentru senzorul de oxigen nou. Utilizați un tarod de filetat. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 12
Tratați senzorul de oxigen. Utilizați lubrifiant ceramic rezistent la temperaturile înalte.
Pasul 13
Instalați senzorul de oxigen nou.
Pasul 14
Strângeți dispozitivul de fixare al senzorului de oxigen. Utilizați o cheie inelară semideschisă Nr. 22. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 37 Nm.
Pasul 15
Tratați conectorul senzorului de oxigen. Folosiți vaselină dielectrică.
Pasul 16
Cuplați conectorul senzorului de oxigen.
Pasul 17
Conectați cablajul senzorului de oxigen.
Pasul 18
Montați din nou capacul de jos al băii de ulei.
Pasul 19
Strângeți mecanismele de fixare ale capacului de la baia de ulei. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 20
Coborâți autovehiculul.
Pasul 21
Porniți contactul. Acest lucru este necesar pentru a vă asigura de funcționarea corespunzătoare a componentei.
Pasul 22
Opriți contactul.
Pasul 23
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 24
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Tutorialele populare de mentenanță pentru Skoda Octavia 2
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru SKODA OCTAVIA (1Z3)
Vezi mai mult
Ce trebuie să faceți dacă s-a activat lampa de control al motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
4 motive pentru care se aprinde martorul „VERIFICARE MOTOR” | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să porniți un automobil după o perioadă lungă de inactivitate | Sfaturi utile de la AUTODOC
Restaurarea de sine stătătoare a etrierului de frână | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la SKODA OCTAVIA