
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.4, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.4 LPG, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.8 D, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.9 D, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.9 D, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 2.0 HDi … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.4, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.4 LPG, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.8 D, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.9 D, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 1.9 D, CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_) 2.0 HDi … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru Xsara Van / Hatchback (N3_) și alte modele CITROËN
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Lubrifiant ceramic
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №16
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.19
Capăt cheie tubulară nr.36
Șurubelnițe Torx T30
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №19
Set extractoare bucșe și rulmenți
Extractor de rulmenți
Extractor articulații sferice
Clești pentru inele de siguranță
Cheie cu clichet
Daltă plată
Ciocan
Cheie port tarod
Rangă metalică
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs CITROËN XSARA Box Body / Hatchback.
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - CITROËN XSARA Box Body / Hatchback - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului. Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.
- Pasul 2Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 3Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
- Pasul 4Ridicați automobilul.Înlocuirea: rulment roata – CITROËN XSARA Box Body / Hatchback. Sfatul util:Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținere.Pasul 5Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. CITROËN XSARA Box Body / Hatchback
- Pasul 6Scoateți roata.
- Pasul 7Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 8Scoateți splintul. Folosiți o rangă.
- Pasul 9Scoateți inelul de siguranță.
- Pasul 10Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți un port tarod.
- Pasul 11Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 12Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 13Deșurubați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 14Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 15Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.Înlocuirea: rulment roata – CITROËN XSARA Box Body / Hatchback. Experții AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 16Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 17Deșurubați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 18Scoateți șuruburile de fixare.Pasul 19Scoateți discul de frână.
- Pasul 20Curățați elementul de fixare care unește suportul furtunului de frână de jamba suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 21Deșurubați elementul de fixare care unește suportul furtunului de frână de jamba suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 22Demontați suportul furtunului de frână.
- Pasul 23Curățați elementul de fixare inferior care unește suportul amortizorului la fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 24Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 25Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 26Scoateți șurubul de fixare.Pasul 27Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 28Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 29Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 30Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 31Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 32Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 33Slăbiți elementul de fixare ce unește articulația sferică a brațului de control cu portfuzeta. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
- Pasul 34Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți o rangă.
- Pasul 35Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții.
- Pasul 36Scoateți piulița de fixare.Pasul 37Îndepărtați suportul de sub fuzetă.AUTODOC recomandă:Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. CITROËN XSARA Box Body / HatchbackPasul 38Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
- Pasul 39Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.Pasul 40Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.Pasul 41Demontați fuzeta împreună cu butucul roții.
- Pasul 42Curățați inelul de siguranță al rulmentului butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 43Scoateți butucul din port-fuzetă. Set extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 44Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
- Pasul 45Demontați calea de rulare interioară a rulmentului care a rămas pe butuc. Set extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmenți.
- Pasul 46Scoateți prin presare rulmentul butucului roții. Set extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 47Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 48Introduceți noul rulment în fuzetă. Set extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – CITROËN XSARA Box Body / Hatchback. Experții AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
- Pasul 49Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
- Pasul 50Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 51Montați butucul roții pe fuzetă. Set extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – CITROËN XSARA Box Body / Hatchback. AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că butucul roții este poziționat corect. Evitați orice dezaxare.
- Pasul 52Curățați locurile de montare ale telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 53Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 54Curățați articulația sferică. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Xsara N3
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele CITROËN XSARA
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru CITROËN Xsara Van / Hatchback (N3_)
Vezi mai mult
- Cum să vopsiți un automobil cu vopsea aerosoli | Sfaturi utile de la AUTODOC
- 5 cauze posibile de ce automobilul tău trepidează sau vibrează
- De ce scârțâie frânele? | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să utilizezi echipamentul de sablare | Sfaturile utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la CITROËN XSARA
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ