
Act de renunțare
Cum să schimbați: pivot roata din față la Mercedes ML W163 | Ghid de înlocuire
descărcări:
1
Vizualizările:
37
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 320 (163.154), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 230 (163.136), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 430 (163.172), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 55 AMG (163.174), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 400 CDI (163.128), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 500 (163.175), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 350 (163.157), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 350 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 320 (163.154), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 230 (163.136), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 430 (163.172), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 55 AMG (163.174), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 400 CDI (163.128), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 500 (163.175), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 350 (163.157), MERCEDES-BENZ Clasa M (W163) ML 350 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește pivot roata din față pe MERCEDES ML W163 [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Pivot Roata pentru Clasa M (W163) și alte modele MERCEDES-BENZ
Articulatie sarcina / ghidare
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Material de etanșare
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Unsoare universală
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №12
Cheie combinată №19
Cheie combinată №22
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.12
Capăt cheie tubulară nr.22
Capăt cheie tubulară nr.36
Bit HEX nr. H5
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cap de cheie tubulară pentru piulițe crenelate
Extractor articulații sferice
Șurubelniță Dreaptă
Poanson
Ciocan
Cheie port tarod
Ciocan cu cap moale
Șurubelniță de impact
Set extractoare bucșe și rulmenți
Cric hidraulic cutie de viteze
Rangă metalică
Pană blocare roată
Înlocuirea: pivot roata – Mercedes ML W163. Sfatul util de la experții AUTODOC:
- Procedura de înlocuire este identică pentru articulațiile sferice din dreapta și stânga.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - Mercedes ML W163 - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 3Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Mercedes ML W163
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți un port tarod.
- Pasul 7Scoateți piulița de fixare.
- Pasul 8Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 9Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.Înlocuirea: pivot roata – Mercedes ML W163. Experții AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
- Pasul 10Curățați suportul cablajului ABS. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 11Desprindeți suportul cablajului ABS. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 12Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 13Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 14Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod.
- Pasul 15Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.Înlocuirea: pivot roata – Mercedes ML W163. Profesioniștii recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 16Decuplați cablajul senzorului ABS.
- Pasul 17Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 18Deșurubați elementul de fixare care unește articulația sferică a brațului superior de port-fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19.
- Pasul 19Detașați articulația sferică a brațului superior de port-fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 20Curățați dispozitivul de fixare a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 21Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o șurubelniță de impact.
- Pasul 22Scoateți discul de frână. Folosiți un ciocan de cauciuc.
- Pasul 23Curățați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 24Deșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №12.
- Pasul 25Scoateți capacul de protecție a discului de frână.
- Pasul 26Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 27Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați capul de cheie tubulară pentru piulițe crenelate. Folosiți un port tarod.
- Pasul 28Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 29Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 30Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 31Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 32Curățați dispozitivul de fixare a senzorului ABS. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 33Deșurubați elementul de fixare care unește senzorul ABS la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 34Deconectați senzorul ABS.
- Pasul 35Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 36Deșurubați elementul de fixare care unește articulația sferică a brațului superior de port-fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22.
- Pasul 37Îndepărtați suportul de sub fuzetă.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: pivot roata – Mercedes ML W163. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
- Pasul 38Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 39Desprindeți brațul de control superior de la portfuzetă.
- Pasul 40Detașați articulația sferică a brațului inferior de port-fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.Pasul 41Demontați port-fuzeta împreună cu articulația sferică. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 42Curățați locul de montare al articulației sferice. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 43Demontați articulație sferică de pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 44Curățați locul de montare al articulației sferice. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 45Montați articulația sferică pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 46Înșurubați elementul de fixare ce unește articulația sferică de portfuzetă. Utilizați capul de cheie tubulară pentru piulițe crenelate. Folosiți un port tarod.
- Pasul 47Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați capul de cheie tubulară pentru piulițe crenelate. Folosiți un port tarod.
- Pasul 48Curățați elementele de fixare ale articulației sferice. Folosiți spray de curățare universal.
- Pasul 49Tratați elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați un agent de etanșare.
- Pasul 50Strângeți elementul de fixare care unește articulație sferică la fuzetă. Utilizați capul de cheie tubulară pentru piulițe crenelate. Folosiți o cheie de cuplu. Respectați cuplul de strângere recomandat.
- Pasul 51Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 52Curățați locurile de montare ale port-fuzetei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 53Instalați port-fuzeta împreună cu articulația sferică.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Clasa ML (W163)
Tutorialele populare de mentenanță pentru ML W163
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Pivot la diferite modele MERCEDES-BENZ M-CLASS
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ Clasa M (W163)
Vezi mai mult
- Cele mai frecvente 5 erori de înlocuire a amortizoarelor | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC
- Verificarea demarorului fără demontarea acestuia | Sfaturi utile de la AUTODOC
- 5 erori la înlocuirea consumabilelor
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ M-CLASS
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ