Act de renunțare
Cum să schimbați: kit ambreiaj la VW Polo II Classic (86C, 80) | Ghid de înlocuire
descărcări:
2
Vizualizările:
9
Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Kit ambreiaj : 100000 km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Polo Classic (86C, 80) 1.3, VW Polo Classic (86C, 80) 1.3 Cat, VW Polo Classic (86C, 80) 1.3 D, VW Polo Classic (86C, 80) 1.0, VW Polo Classic (86C, 80) 1.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW Polo Classic (86C, 80) 1.3, VW Polo Classic (86C, 80) 1.3 Cat, VW Polo Classic (86C, 80) 1.3 D, VW Polo Classic (86C, 80) 1.0, VW Polo Classic (86C, 80) 1.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Set reparatie amreiaj complet pentru Polo Classic (86C, 80) și alte modele VW
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray instalațíe electrică
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Unsoare universală
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №13
Cheie combinată №16
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.30
Capăt cheie tubulară 12 laturi nr.9
Cap cheie tubulară profil XZN nr.8
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
șurubelniță dreaptă
Poanson
Cheie port tarod
Rangă metalică
Trusă de scule pentru ambreiaj
Traversa suspensiei motorului
Cric hidraulic cutie de viteze
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: kit ambreiaj – VW POLO CLASSIC (86C, 80). Sfatul util de la AUTODOC:
- Înlocuiți întregul ansamblu al setului de ambreiaj: placa de presiune, discul de ambreiaj și rulmentul de debreiere.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - VW POLO CLASSIC (86C, 80) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii. - Pasul 3
Deșurubați elementele de fixare ale terminalelor acumulatorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 4
Scoateți terminalele acumulatorului. - Pasul 5
Deșurubați elementul de fixare al bateriei. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 6
Scoateți acumulatorul. - Pasul 7
Deșurubați elementele de fixare ale suportului bateriei. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 8
Scoateți suportul bateriei. - Pasul 9
Decuplați cablul de ambreiaj. - Pasul 10
Decuplați conectorul cablajului motorului. - Pasul 11
Desprindeți cablajul motorului. - Pasul 12
Deșurubați elementul de fixare al cablului de masă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13. - Pasul 13
Deconectați cablul de masă. - Pasul 14
Deșurubați elementele de fixare ale demarorului motorului. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 15
Deșurubați elementele de fixare care unesc cutia de viteze de blocul motor. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 16Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 17
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți un port tarod. - Pasul 18
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. - Pasul 19Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 20
Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW POLO CLASSIC (86C, 80) - Pasul 21
Scoateți roata. - Pasul 22
Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 23Scoateți piulița de fixare.Pasul 24
Deconectați conectorul senzorului de transmisie. - Pasul 25
Curățați elementele de fixare care unesc articulația sferică de brațul de control al suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 26
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 27
Decuplați articulația sferică de la pârghia de comandă. - Pasul 28
Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă.Înlocuirea: kit ambreiaj – VW POLO CLASSIC (86C, 80). Sfatul util:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată). - Pasul 29
Deșurubați elementele de fixare ale garniturii interioare a axului planetar. Folosiți un bit XZN nr.8. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 30
Scoateți arborele de acționare. - Pasul 31
Fixați motorul. Utilizați o traversă a suspensiei motorului. - Pasul 32
Deșurubați elementul de fixare al suportului de cablu. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. - Pasul 33
Deșurubați elementul de fixare al cablului schimbătorului de viteze. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 34
Îndepărtați clema de fixare a cablului schimbătorului de viteze. Folosiți o șurubelniță dreaptă. - Pasul 35
Curățați elementele de fixare ale montării cutiei de viteze. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 36
Deșurubați elementele de fixare care unesc montarea inferioară a cutiei de viteze de cutia de viteze. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. - Pasul 37
Curățați elementele de fixare ale montării cutiei de viteze. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 38
Deșurubați elementele de fixare care unesc montarea cutiei de viteze de subcadru. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 39
Scoateți montarea cutiei de viteze. - Pasul 40
Sprijiniți cutia de viteze. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.Înlocuirea: kit ambreiaj – VW POLO CLASSIC (86C, 80). Experții AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că cutia de viteze nu este suportată (atârnată). - Pasul 41
Curățați elementele de fixare ale montării cutiei de viteze. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 42
Deșurubați elementele de fixare ale montării cutiei de viteze. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 43
Deșurubați elementul de fixare care unește montarea cutiei de viteze de caroseria automobilului. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 44
Scoateți montarea cutiei de viteze. - Pasul 45
Deșurubați elementele de fixare care unesc montarea inferioară a cutiei de viteze de cutia de viteze. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. - Pasul 46
Demontați montarea inferioară a cutiei de viteze. - Pasul 47
Deșurubați elementele de fixare care unesc cutia de viteze de blocul motor. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 48
Dați cutia de viteze la o parte.Înlocuirea: kit ambreiaj – VW POLO CLASSIC (86C, 80). Sfatul util de la AUTODOC:Asigurați-vă că cutia de viteze este fixată în mod fiabil. - Pasul 49
Scoateți suportul de sub cutia de viteze.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: kit ambreiaj – VW POLO CLASSIC (86C, 80). Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor. - Pasul 50
Demontați cutia de viteze. - Pasul 51
Demontați rulmentul de debreiere. Folosiți o rangă. - Pasul 52
Deșurubați elementele de fixare ale plăcii de presiune. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.9. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 53
Îndepărtați placa de presiune împreună cu discul de ambreiaj. Folosiți o rangă. - Pasul 54
Curățați locurile de montaj ale setului de ambreiaj. Folosiți spray de curățare universal. - Pasul 55
Instalați placa nouă de presiune împreună cu discul de ambreiaj. - Pasul 56
Înșurubați elementele de fixare ale plăcii de presiune. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.9. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 57
Centrați discul de ambreiaj. Folosiți o rangă.Înlocuirea: kit ambreiaj – VW POLO CLASSIC (86C, 80). AUTODOC recomandă:Aveți grijă să nu deteriorați piesa. - Pasul 58
Înșurubați elementele de fixare ale plăcii de presiune. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.9. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 59
Instalați mecanismul de blocare al volantului motorului. Utilizați o trusă de scule pentru ambreiaj. - Pasul 60
Strângeți elementele de fixare ale plăcii de presiune. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.9. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 27 Nm. - Pasul 61
Scoateți dispozitivul de blocare al volantului. - Pasul 62
Prelucrați locul de montaj al rulmentului de debreiere. Folosiți vaselină universală. - Pasul 63
Instalați rulmentul nou de debreiere. - Pasul 64
Sprijiniți cutia de viteze. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 65
Instalați cutia de viteze.Înlocuirea: kit ambreiaj – VW POLO CLASSIC (86C, 80). Sfatul util de la AUTODOC:Asigurați-vă că cutia de viteze nu este suportată (atârnată). - Pasul 66Montați din nou cutia de viteze la locul ei de montaj.Pasul 67
Înșurubați elementele de fixare care unesc cutia de viteze de blocul motor. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 68
Strângeți elementele de fixare care unesc cutia de viteze de blocul motor. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 64 Nm. - Pasul 69
Instalați montarea inferioară a cutiei de viteze. - Pasul 70Înșurubați elementele de fixare care unesc montarea cutiei de viteze de cutia de viteze. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16.Pasul 71Strângeți elementele de fixare care unesc montarea cutiei de viteze de cutia de viteze. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 64 Nm.Pasul 72
Instalați montarea cutiei de viteze. - Pasul 73
Înșurubați elementele de fixare care unesc montarea cutiei de viteze de caroseria automobilului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 74
Strângeți elementele de fixare care unesc montarea cutiei de viteze de caroseria automobilului. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 38 Nm.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Polo II Classic (86C, 80)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Polo 2 86C
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set reparatie ambreiaj complet la diferite modele VW POLO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW Polo Classic (86C, 80)
Vezi mai mult
Cum să pui o husă de volan | Sfaturi utile de la AUTODOC
Reparația de sine stătătoare a demarorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să restaurezi farurile singur | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 cauze ale bătăilor pe care le face mașina ta
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW POLO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ































































