
Act de renunțare
Cum să schimbați: discuri de frână din față la MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
3

Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Disc de frână : 50000 km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) 119 CDI / 119 BlueTEC (447.701, 447.703, 447.705), MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) 114 CDI / 114 BlueTEC (447.701, 447.703, 447.705) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) 119 CDI / 119 BlueTEC (447.701, 447.703, 447.705), MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) 114 CDI / 114 BlueTEC (447.701, 447.703, 447.705) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Disc frana pentru VITO Tourer (W447) și alte modele MERCEDES-BENZ
Disc de frână
Produse alternative:

Perie de sârmă
Perie curăţitoare din nylon
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Șurubelnițe Torx T30
Bit HEX nr. H6.
Capăt cheie tubulară nr.21
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Șurubelniță Dreaptă
Presă etrier de frână
Clește cu vârf rotund
Rangă metalică
Pană blocare roată
Înlocuirea: discuri de frână – MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447). Experții AUTODOC recomandă:
- Procedura de înlocuire este identică pentru ambele discuri de frână de pe aceeași axă.
- Înlocuiți discurile automobilului MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) în set separat pentru fiecare axă. Indiferent de starea componentelor. Acest lucru va permite ca procesul de frânare să devină mai uniform.
- De fiecare dată când schimbați discul de frână, înlocuiți și plăcuțele de frână.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului. Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.Pasul 2Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 3Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 4Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 5Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: discuri de frână – MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447). Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 6Scoateți roata.
- Pasul 7Scoateți siguranțele manșoanelor ghidajelor etrierului.
- Pasul 8Deconectați fișa senzorului de uzură a plăcuțelor de frână. Folosiți clești cu vârful rotund.Rețineți!Unele mașini nu sunt echipate cu senzor de uzură a plăcuțelor de frână.
- Pasul 9Curățați elementele de fixare ale etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 10Deșurubați fixarea etrierului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 11Îndepărtați știfturile de ghidare din etrier.Pasul 12Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.Pasul 13Scoateți etrierul de frână.Înlocuirea: discuri de frână – MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447). AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 14Scoateți plăcuțele de frână.
- Pasul 15Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 16Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 17Îndepărtați suportul etrierului.
- Pasul 18Curățați dispozitivul de fixare a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 19Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 20Scoateți discul de frână.
- Pasul 21Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 22Montați discul de frână.
- Pasul 23Strângeți fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 18 Nm.
- Pasul 24Curățați suportul etrierului de murdărie și praf. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți un spray curățare frâne.AUTODOC recomandă:După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
- Pasul 25Instalați suportul etrierului de frână.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Vito Tourer (W447)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Mercedes Vito Tourer
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Discuri la diferite modele MERCEDES-BENZ VITO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447)
Vezi mai mult
- 5 cauze esențiale ale bătăilor din suspensie | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cele mai frecvente 5 erori de înlocuire a amortizoarelor | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să confecționezi singur un banc de testare a injectoarelor
- Cum să înlocuiești singur un lanț de distribuție
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ VITO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ