Cum să schimbați: bujii la VW Golf 5 | Ghid de înlocuire
descărcări:
11
Vizualizările:
891
0
Au votat – 0
Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Bujii : 4year / 60000km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Golf V Hatchback (1K1) 1.4 16V,
VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0 FSI,
VW Golf V Hatchback (1K1) 2.0
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește bujii pe VW GOLF 5 (1K1) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Bujie pentru Golf V Hatchback (1K1) și alte modele VW
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Îndepărtați capacul motorului.
Înlocuirea: bujii – VW Golf 5. Sfatul util:
Ridicați capacul motorului, din ambele părți concomitent.
Pasul 4
Deșurubați suportul jojei de ulei. Folosiți un bit XZN nr.8. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 5
Scoateți joja de ulei.
Pasul 6
Deșurubați elementele de fixare ale colectorului de admisie. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 7
Desprindeți elementele de fixare ale cablurilor de aprindere.
Pasul 8
Deconectați senzorul de vid.
Pasul 9
Desprindeți conducta de vacuum.
Pasul 10
Deșurubați elementele de fixare ale colectorului de admisie. Folosiți o șurubelniță Phillips.
Pasul 11
Scoateți colectorul de admisie.
Pasul 12
Acoperiți canalele colectorului de admisie cu o lavetă de microfibră, pentru a preveni pătrunderea murdăriei și prafului în interior.
Pasul 13
Scoateți conectorii cablurilor bujiei din locașul bujiei.
Înlocuirea: bujii – VW Golf 5. AUTODOC recomandă:
Aveți grijă să nu deteriorați cablurile bujiei.Rețineți ordinea conectorilor cablurilor bujiilor.
Pasul 14
Curățați locașurile bujiilor de murdărie, praf și obiecte străine.
Pasul 15
Deșurubați bujiile. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 16
Scoateți bujiile. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16.
Pasul 17
Aplicați un strat subțire de pastă specială anti-gripantă rezistentă la temperaturi înalte pe filetul noilor bujii.
Pasul 18
Instalați noile bujii în locurile lor de montare. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16.
Pasul 19
Înșurubați noile bujii și strângeți-le. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 25 Nm.
Înlocuirea: bujii – VW Golf 5. Sfatul util de la AUTODOC:
Nu strângeți bujiile cu prea multă forță. Depășirea cuplului de strângere admisibil ar putea provoca deteriorarea filetului.Fiți atent atunci când lucrați cu cheia pentru bujii. Denivelarea sa ar putea deteriora cuplajul cu filet.
Pasul 20
Curățați elementele de fixare ale galeriei de admisie.
Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 21
Tratați conectorii firelor bujiilor.
Folosiți unsoare rezistentă la temperaturi înalte. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 22
Instalați conectorii firelor bujiei în locașul bujiei. Asigurați-vă că s-a produs un clic, care semnifică instalarea corectă în canelurile de fixare.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: bujii – VW Golf 5. Urmați pașii de instalare.
Pasul 23
Scoateți laveta din microfibră de la colectorul de admisie.
Pasul 24
Scoateți garnitura colectorului de admisie. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 25
Instalați noua garnitură a colectorului de admisie.
Pasul 26
Instalați colectorul de admisie.
Pasul 27
Strângeți elementele de fixare ale colectorului de admisie. Folosiți o șurubelniță Phillips.
Pasul 28
Strângeți elementele de fixare ale colectorului de admisie. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 29
Conectați senzorul de vid.
Pasul 30
Ataşaţi conducta de vacuum.
Pasul 31
Ataşaţi opritoarele cablurilor de aprindere.
Pasul 32
Introduceți joja de ulei.
Pasul 33
Înșurubați suportul jojei de ulei. Folosiți un bit XZN nr.8. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 34
Montați capacul motorului și fixați-l.
Înlocuirea: bujii – VW Golf 5. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Asigurați-vă de poziționarea corectă a capacului motorului. Acesta nu trebuie să fie deplasat față de elementele de fixare de ghidare.Nu aplicați o forță excesivă la instalarea piesei. În caz contrar riscați să deteriorați elementele de fixare.
Pasul 35
Lăsați motorul să funcționeze timp de câteva minute. Acest lucru este necesar pentru a vă asigura de funcționarea corespunzătoare a componentei.
Pasul 36
Opriți motorul.
Pasul 37
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 38
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Golf V Hatchback (1K1)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW Golf V Hatchback (1K1)
Vezi mai mult
Ce trebuie să faci dacă este aprins (TPMS) | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să lustruiești un capac vechi al camerei supapelor motorului până la un finisaj lucios | AUTODOC
Cum să-ți lustruiești anvelopele | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie de făcut dacă climatizorul auto nu funcționează corect | Sfaturi de la AUTODOC