Act de renunțare
Cum să schimbați: bujii la LEXUS ES I (VCV10_, VZV21_) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Bujii : 18 month / 30000 km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
LEXUS ES (VCV10_, VZV21_) 300 (VCV10_) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
LEXUS ES (VCV10_, VZV21_) 300 (VCV10_) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Bujie pentru ES (VCV10_, VZV21_) și alte modele LEXUS
Produse alternative:

Spray curățare universal
Pastă anti-gripantă rezistentă la temperaturi înalte
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.12
Capăt cheie tubulară nr.14
Cheie tubulară pentru bujii nr.16
Bit HEX nr. H8.
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Clești coliere Click-R
Extractor cleme
Șurubelniță Dreaptă
Lavetă din microfibră
Huse de protecție aripi / frontală
Înlocuirea: bujii – LEXUS ES (F1, F2). Experții AUTODOC recomandă:
- Procedura de înlocuire este aceeași la toate bujiile.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - LEXUS ES (F1, F2) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.Pasul 3
Scoateți capacul suportului radiatorului. Folosiți un clește pentru extras cleme. - Pasul 4
Instalați capacul suportului radiatorului. - Pasul 5
Slăbiți suportul de fixare al conductei de admisie a aerului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 6
Slăbiți clema de fixare ce unește conducta de aer de carcasa filtrului de aer. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 7
Desprindeți carcasa conductei de aer de la carcasa filtrului de aer. - Pasul 8
Mișcați din loc clemele capacului filtrului de aer. - Pasul 9
Demontați capacul filtrului de aer. - Pasul 10
Îndepărtați din carcasa filtrului elementul de filtrare care urmează să fie înlocuit. - Pasul 11
Apăsați în jos clemele de la capacul de protecție. Scoateți capacul de protecție. Folosiți o șurubelniță dreaptă. - Pasul 12
Scoateți clemele capacului motorului. - Pasul 13
Scoateți capacul motorului. - Pasul 14
Deșurubați elementele de fixare ale rezonatorului filtrului de aer. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 15
Scoateți rezonatorul filtrului de aer. - Pasul 16
Deconectați conectorul senzorului de debit de aer. Folosiți o șurubelniță dreaptă. - Pasul 17
Deșurubați clema de rezonare a admisiei de aer de carcasa filtrului de aer. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 18
Deșurubați șuruburile de fixare ale carcasei filtrului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 19
Extrageți carcasa filtrului de aer. - Pasul 20
Scoateți clemele capacului bateriei. Folosiți o șurubelniță dreaptă. - Pasul 21
Scoateți capacul acumulatorului. - Pasul 22
Deșurubați suportul carcasei filtrului de aer. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 23
Desfaceți clema furtunului de ventilare a carterului. Folosiți clești pentru coliere Click-R. - Pasul 24
În partea dreaptă, scoateți furtunul supapei de ventilare forțată a carterului de la capacul motorului. - Pasul 25
Deșurubați colierul care fixează furtunul filtrului de aer pe corpul clapetei de accelerație. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 26
Demontați fitingul filtrului de aer. - Pasul 27
Acoperiți corpul clapetei de accelerație cu o lavetă din microfibră, pentru a preveni pătrunderea prafului și murdăriei în interiorul sistemului. - Pasul 28
Deșurubați suportul sistemului de vid. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 29
Desprindeți conectorul senzorului de vid. Folosiți o șurubelniță dreaptă. - Pasul 30
Desprindeți furtunul senzorului de vid. - Pasul 31
Curățați elementele de fixare ale galeriei de admisie. Folosiți spray de curățare universal. - Pasul 32
Desprindeți conectorul cablului de masă. - Pasul 33
Desfaceți clema furtunului de ventilare a carterului. - Pasul 34Desprindeți din partea stângă furtunul de ventilare al carterului de la capacul motorului.Pasul 35
Deșurubați elementele de fixare ale colectorului de admisie. Utilizați o cheie tubulară №14. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 36
Desprindeți conectorii clapetei de accelerație. - Pasul 37
Deșurubați elementele de fixare ale colectorului de admisie. Folosiți cheia hexagonală nr. H8. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 38
Curățați elementele de fixare ale galeriei de admisie. - Pasul 39
Deșurubați elementele de fixare ce conectează clapeta de accelerație la colectorul de admisie. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 40
Desprindeți corpul clapetei de la galeria de admisie. - Pasul 41
Curățați elementele de fixare ale clapetei de accelerație. Folosiți spray de curățare universal. - Pasul 42
Acoperiți canalele colectorului de admisie cu o lavetă de microfibră, pentru a preveni pătrunderea murdăriei și prafului în interior. - Pasul 43
Deșurubați elementele de fixare ale colectorului de admisie. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 44
Scoateți colectorul de admisie. - Pasul 45
Acoperiți canalele de admisie ale motorului cu o cârpă din microfibră pentru a împiedica praful și murdăria să intre înăuntru. - Pasul 46
Curățați bobinele de aprindere. Folosiți spray de curățare universal. - Pasul 47
Desprindeți conectorii de la bobinele de aprindere. Folosiți o șurubelniță dreaptă. - Pasul 48
Deșurubați elementele de fixare ale bobinelor de aprindere. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 49
Scoateți bobinele de aprindere din puțurile bujiilor.Înlocuirea: bujii – LEXUS ES (F1, F2). Sfatul util:Rețineți ordinea pașilor în demontarea bobinei de inducție. - Pasul 50
Desprindeți conectorii de la bobinele de aprindere. Folosiți o șurubelniță dreaptă. - Pasul 51
Deșurubați elementele de fixare ale bobinelor de aprindere. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 52
Scoateți bobinele de aprindere din puțurile bujiilor.Înlocuirea: bujii – LEXUS ES (F1, F2). AUTODOC recomandă:Rețineți ordinea pașilor în demontarea bobinei de inducție. - Pasul 53
Curățați locașurile bujiilor de murdărie, praf și obiecte străine. - Pasul 54
Deșurubați bujiile. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 55
Scoateți bujiile. - Pasul 56
Aplicați un strat subțire de pastă specială anti-gripantă rezistentă la temperaturi înalte pe filetul noilor bujii. - Pasul 57
Instalați noile bujii în locurile lor de montare. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 58
Înșurubați noile bujii și strângeți-le. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 26 Nm.Înlocuirea: bujii – LEXUS ES (F1, F2). Profesioniștii recomandă:Nu strângeți bujiile cu prea multă forță. Depășirea cuplului de strângere admisibil ar putea provoca deteriorarea filetului.Fiți atent atunci când lucrați cu cheia pentru bujii. Denivelarea sa ar putea deteriora cuplajul cu filet. - Pasul 59
Instalați bobinele de aprindere în puțurile bujiilor. Asigurați-vă că s-a produs un clic, care semnifică instalarea corectă în canelurile de fixare.Înlocuirea: bujii – LEXUS ES (F1, F2). Sfatul util de la experții AUTODOC:Respectați procedura de instalare. - Pasul 60
Strângeți elementele de fixare ale bobinei de inducție. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 8 Nm. - Pasul 61
Uniți conectorii bobinelor de aprindere. - Pasul 62Curățați locurile de montare ale galeriei de admisie. Folosiți spray de curățare universal.Pasul 63
Scoateți cârpa microfibră din canalele de admisie a motorului. - Pasul 64
Curățați galeria de admisie. Folosiți spray de curățare universal.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul LEXUS ES I (VCV10_, VZV21_)
Tutorialele populare de mentenanță pentru ES 250 V20
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set de bujii la diferite modele LEXUS ES
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru LEXUS ES (VCV10_, VZV21_)
Vezi mai mult
Top 5 sfaturi pentru prevenția ruginii pe automobil | Sfaturi utile de la AUTODOC
Restaurarea DIY a capacului camerei supapelor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să vopsiți un etrier de frână | Sfaturi utile de la AUTODOC
Restaurarea axului din spate de unul singur | Restaurarea transmisiei – Partea 2
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la LEXUS ES
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ
















































