Cum să schimbați: bujii incandescente la Mercedes W124 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
11
0
Au votat – 0
Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Bujie incandescenta : 30000km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ Clasa C Sedan (W202) C 250 D (202.125),
MERCEDES-BENZ Clasa E T-modell (S124) E 250 TD (124.186)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește bujii incandescente pe MERCEDES W124 [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Bujie incandescenta pentru Clasa E Sedan (W124) și alte modele MERCEDES-BENZ
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Deșurubați elementele de fixare ale suportului conductei de admisie. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 4
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 5
Deșurubați elementele de fixare care unesc conducta de admisie de colectorul de admisie. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 6
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 7
Decuplați conducta de admisie. Folosiți o rangă.
Pasul 8
Acoperiți canalele de admisie ale motorului cu o cârpă din microfibră pentru a împiedica praful și murdăria să intre înăuntru.
Pasul 9
Deșurubați elementele de fixare ale capacului motorului. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 10
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 11
Decuplați tija acceleratorului de la clapeta de accelerație.
Pasul 12
Scoateți capacul motorului.
Pasul 13
Deșurubați elementul de fixare al tijei acceleratorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №10. Utilizați o cheie tubulară №8. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 14
Decuplați fixatorul cablului acceleratorului.
Pasul 15
Deșurubați elementele de fixare ale suportului acceleratorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 16
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 17
Dați la o parte mecanismul acceleratorului.
Pasul 18
Decuplați furtunurile de vid de la colectorul de admisie.
Pasul 19
Curățați elementele de fixare ale galeriei de admisie.
Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 20
Deșurubați elementele de fixare ale colectorului de admisie. Folosiți Torx T45. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 21
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 22
Deșurubați elementele de fixare ale suportului colectorului de admisie. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 23
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 24
Scoateți colectorul de admisie.
Pasul 25
Acoperiți canalele colectorului de admisie cu o lavetă de microfibră, pentru a preveni pătrunderea murdăriei și prafului în interior.
Pasul 26
Curățați locurile de montare ale galeriei de admisie.
Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 27
Decuplați conectoarele de cabluri ale bujiilor incandescente. Utilizați cleștele cu vârful ascuțit.
Pasul 28
Deșurubați elementul de fixare al suportului fasciculului de cabluri și mutați cablajul într-o parte. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 29
Curățați locașurile bujiilor de murdărie, praf și obiecte străine. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 30
Deșurubați bujiile incandescente. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #12. Folosiți o cheie de cuplu.
Bujiile incandescente se pot bloca cu timpul și se pot rupe atunci când sunt demontate.Utilizați o cheie dinamometrică pentru a slăbi piesele evitând depășirea cuplului de rupere specificat de către constructorul de automobile.Dacă ați atins cuplul de rupere, dar bujiile incandescente tot nu se deșurubează, trebuie să consultați un profesionist: ruperea pieselor poate duce la reparații costisitoare ale motorului.
Pasul 31
Scoateți bujiile incandescente.
Pasul 32
Tratați bujiile incandescente. Utilizați lubrifiant ceramic rezistent la temperaturile înalte.
Pasul 33
Instalați bujiile incandescente noi în locurile lor de montare.
Pasul 34
Strângeți bujiile incandescente. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #12. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 20 Nm.
AUTODOC recomandă:
Nu utilizați forță excesivă atunci când strângeți bujiile. Strângerea excesivă poate deteriora îmbinarea cu filet.
Instalați suportul fasciculului de cabluri și înșurubați elementul de fixare. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 37
Cuplați conectoarele de cabluri ale bujiilor incandescente.
Pasul 38
Scoateți cârpa microfibră din canalele de admisie a motorului.
Pasul 39
Instalați colectorul de admisie.
Pasul 40
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 41
Strângeți elementele de fixare pentru galeria de admisie. Folosiți Torx T45. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 20 Nm.
Pasul 42
Strângeți elementele de fixare ale suportului colectorului de admisie. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 43
Cuplați furtunurile de vid la colectorul de admisie.
Pasul 44
Instalați mecanismul acceleratorului.
Pasul 45
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 46
Înșurubați elementele de fixare ale suportului acceleratorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 47
Înșurubați elementul de fixare al tijei acceleratorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №10. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №8.
Pasul 48
Instalați fixatorul cablului acceleratorului.
Pasul 49
Instalați capacul motorului și fixați-l.
Pasul 50
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 51
Înșurubați elementele de fixare ale capacului motorului. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 52
Cuplați tija acceleratorului la clapeta de accelerație.
Pasul 53
Scoateți cârpa microfibră din canalele de admisie a motorului.
Pasul 54
Cuplați conducta de admisie.
Pasul 55
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 56
Înșurubați elementele de fixare care unesc conducta de admisie de colectorul de admisie. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 57
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 58
Înșurubați elementele de fixare ale suportului conductei de admisie. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 59
Lăsați motorul să funcționeze timp de câteva minute. Acest lucru este necesar pentru a vă asigura de funcționarea corespunzătoare a componentei.
Pasul 60
Opriți motorul.
Pasul 61
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 62
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W124)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W124)
Vezi mai mult
Cum să-ți lustruiești anvelopele | Sfaturi utile de la AUTODOC
Bricolajul alternatorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să înlături zgârieturile de pe componentele din materiale plastice ale automobilului | AUTODOC
Lucruri pe care nu trebuie să le faceți niciodată cu o cutie de viteze automată | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ E-CLASS