Înlocuirea: tampon motor – Ford Focus DAW. Experții AUTODOC recomandă:
Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: tampon motor – Ford Focus DAW. Utilizați următoarea procedură:
Pasul 1
Deschideți capota motorului.
Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Deșurubați elementele de fixare ale rezervorului cu lichid de răcire. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 4
Deșurubați dispozitivele de fixare ale rezervorului cu lichid de răcire. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 5
Scoateți rezervorul cu lichid de răcire.
Pasul 6
Susțineți motorul în zona băii de ulei. Folosiți un cric.
Pasul 7
Curățați elementele de fixare a suportului motorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 8
Deșurubați elementul de fixare de sus al suportului motorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 9
Deșurubați elementele de fixare care unește suportul motorului de caroseria automobilului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 10
Scoateți suportul motorului.
Înlocuirea: tampon motor – Ford Focus DAW. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Verificați cu atenție celelalte suporturi de motor și înlocuiți-le în caz de nevoie.
Pasul 11
Curățați locul de montare al suportului motorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 12
Instalați suportul motorului în locul său de montare.
Pasul 13
Ridicați cricul cu 10–15 cm.
Pasul 14
Înșurubați elementele de fixare care unește suportul motorului de caroseria automobilului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 15
Înșurubați elementele de fixare superioare ale suportului motorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 16
Strângeți elementul de fixare de sus al suportului motorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 57 Nm.
Pasul 17
Strângeți elementele de fixare care unește suportul motorului de caroseria automobilului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 57 Nm.
Pasul 18
Tratați elementele de fixare ale suportului motorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 19
Instalați rezervorul cu lichid de răcire.
Pasul 20
Cuplați rezervorul lichidului de răcire utilizând dispozitivele lui de fixare.
Pasul 21
Înșurubați elementele de fixare ale rezervorului cu lichid de răcire. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 22
Îndepărtați suportul de sub motor.
Pasul 23
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 24
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul FORD Focus Mk1 Hatchback (DAW, DBW)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru FORD FOCUS (DAW, DBW)
Vezi mai mult
Diferențele importante dintre sculele auto | Sfaturi utile de la AUTODOC
TOP 4 produse de curățare a caroseriei automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC
Cum să-ți lustruiești anvelopele | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la FORD FOCUS