1. Scoateți carcasa metalică de pe filtru. Există două șuruburi cu stea.
2. Deșurubați cele patru șuruburi care țin filtrul
3. Scoateți cipul de încălzire a filtrului. NU ESTE NEVOIE să deconectați mai multe furtunuri!
4. Folosiți o pistă de plastic (puteți folosi cu grijă o șurubelniță plată lată) pentru a ridica capacul filtrului și trageți-l în sus împreună cu toate tuburile de alimentare cu combustibil (tuburile în sine trebuie să fie eliberate de zăvoarele laterale pentru a putea fi ridicat în sus). Legăm capacul filtrului cu o frânghie (sau o bucată de sârmă) astfel încât să fie suspendat.
5. Scoateți filtrul de combustibil.
6. Ne uităm bine la filtru. Dacă există murdărie, o îndepărtăm. Pentru a face acest lucru, folosiți un bec sau o seringă pentru a pompa toată motorina din puț și ștergeți puțul cu o cârpă.
7. Schimbați garnitura de cauciuc (ar trebui să fie inclusă cu filtrul)
8. Schimbarea filtrului de combustibil
9. Introducem capacul cu filtrul înapoi în puț, umplundu-l în prealabil până la jumătate cu motorină curată.
10. Strângeți toate șuruburile capacului. Punem cipul de încălzire. Așteptăm aproximativ cinci minute pentru ca filtrul să absoarbă motorina.
11. Acum cel mai important lucru. Deșurubați șurubul superior al capacului filtrului pentru a umple motorină. Și cu o seringă sau un bec turnăm motorină PURE în partea de sus a puțului. Îl controlăm astfel încât să nu se toarne deasupra și să nu fie nevoie să ștergeți motorina de pe capacul filtrului. Înșurubați șurubul înapoi.