Varianta-1 :
Cumperi o cheie-tubulară manuală specială (adâncă și lungă) de 16 mm sau un cap-adânc+prelungitor+cheie/crik ;
La motor scoți capacul-ornament și cablul-borna + de la baterie ;
Deasupra la motor în dreptul injectoarelor/bobinelor dai deoparte din cleme cablurile acestora , apoi tragi de bobine (nu se desfiletează) și le scoți afară din suport , iar în fundul-găurii se vede capul la toate 4 Bujii . Desfaci pe rând și o înlocuiești cu alta nouă cu iridium și le strângi bine, dar la simțul mâinii (nu tare – crapă porțelanul bujiei !) , apoi bagi la loc fiecare bobină prin apăsare fermă până simți că garnitura intră ca un dop . Pozezi/poziționezi la loc fiecare cablu și îl înzăvorăști în cleme lui pe fiecare lungime din traseu . Verifici dacă ai pus bine fiecare piesă la locul ei și apoi montezi capacul-motorului și borna+-baterie . Faci proba finală pornind motorul .
* DACĂ ți-e teamă , vezi demonstrații practice pe Youtube , dar numai pentru modelul tău de mașină !
SUCCES !
Varianta-2 :
La momentul postării mele , cred că deja ai rezolvat problema la un Service din orașul tău !