Înapoi la subiecte

Reparatie motor
VW Jetta Mk5 (1K)

  • VW Jetta Mk5 (1K) 1.9 TDI
    @user_1757749 Jul 23, 2023
    Membru

    Salut. Am un VW Jetta 1. 9TDI, 105CP, din 2007.(320000km). Motorul este plin de ulei, in mare parte din ce am inteles care a curs de pe la EGR.(Nu ma injurati pentru ca nu stiu exact deoarece nu am mers la un mecanic cum trebuie inca). Nu imi apar erori in bord, nici nu simt vreun simptom la masina dar totusi stiu ca sunt probleme multe la ea. (La tester nu apare nici o eroare). I-am facut o reconditionare la turbina de cand o am, de pe la 280k km si pana acum nu face probleme dar vreau sa stiu cu ce sa incep pentru a o “pune la punct” cat de cat pentru a mai rula cu ea. Distributia si uleiul au fost schimbate pe la 290k km + discuri frane, saboti, rulemente, arcuri, bujii. Cu ce sa incep anume? O curatare totala a motorului pentru a vedea pe unde curge? Dupa cum sa procedez in asa fel incat sa nu ma mancance toti mecanicii de bani in asa fel incat sa ma trezesc ca mai bine imi iau alta masina. Mersi mult!

    Răspundeți

    Demarat

    23.07.23

    Ultimul răspuns

    09.10.23

    Răspunsuri

    1

    Vizualizări

    97

  • VW GOLF PLUS (5M1, 521) 1.4 TSI
    @user_1685146 Oct 09, 2023
    Membru
    SALUT !
     Au trecut 3 luni de la postarea ta și cred că ai rezolvat problema la un Service-Auto .
    La pierderile-de-ulei-motor există multe cauze care depind una-de-cealaltă … până cedează o piesă și curge pe la garnituri , semeringuri, etc. mai ales la un motor foarte uzat la 320.000 Km, care a avut mulți proprietari în diverse țări și care nu au băgat bani anual ca să schimbe piesele-obligatorii și consumabilele … până s-a înfundat complet și a plesnit pe undeva presiunea de ulei  .
      S-a defectat , cel puțin o piesă de mai jos :
    – Segmenții de curățare ulei care se află pe Pistoane – uzați la maxim ;
    – Cuzineții tociți la maxim la 320.000 Km ;
    – Supapa PCV , Separatorul de ulei , Răcitorul de ulei , sita-sorb de la Pompa-de-Ulei, lanțul/cureaua Pompei-de-Ulei, Senzorii de presiune ulei și de Nivel/Temperatură ulei , garnitura de la Baia de Ulei sau garnitura de la axul-cu-came, semeringul de la distribuție, furtune/cleme, Turbocompresorul, filtrul de ulei, ulei prea gros .   
     *DACĂ ai rezolvat problema , atunci ține mașina din scurt anual la Service ! …  O piesă defectă neschimbată la timp , treptat , duce la defectarea altor piese din același circuit și te cost mult-mai-mult ulterior !!!! 
    Mult succes !
    Răspundeți

Doar cei înregistrați pot răspunde și posta

Instalați aplicația AUTODOC CLUB!

Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.

Autodoc CLUB app qr-code
Scanați

Pentru a descărca aplicația:

Autodoc CLUB App icon