SALUT !
Au trecut 3 luni de la postarea ta și cred că ai rezolvat problema la un Service-Auto .
La pierderile-de-ulei-motor există multe cauze care depind una-de-cealaltă … până cedează o piesă și curge pe la garnituri , semeringuri, etc. mai ales la un motor foarte uzat la 320.000 Km, care a avut mulți proprietari în diverse țări și care nu au băgat bani anual ca să schimbe piesele-obligatorii și consumabilele … până s-a înfundat complet și a plesnit pe undeva presiunea de ulei .
S-a defectat , cel puțin o piesă de mai jos :
– Segmenții de curățare ulei care se află pe Pistoane – uzați la maxim ;
– Cuzineții tociți la maxim la 320.000 Km ;
– Supapa PCV , Separatorul de ulei , Răcitorul de ulei , sita-sorb de la Pompa-de-Ulei, lanțul/cureaua Pompei-de-Ulei, Senzorii de presiune ulei și de Nivel/Temperatură ulei , garnitura de la Baia de Ulei sau garnitura de la axul-cu-came, semeringul de la distribuție, furtune/cleme, Turbocompresorul, filtrul de ulei, ulei prea gros .
*DACĂ ai rezolvat problema , atunci ține mașina din scurt anual la Service ! … O piesă defectă neschimbată la timp , treptat , duce la defectarea altor piese din același circuit și te cost mult-mai-mult ulterior !!!!
Mult succes !