În primul rând, trebuie să îndepărtăm protecția din plastic sau burduful pentru a avea accesul la robinetul de scurgere situat în partea inferioară a radiatorului
Conectam la robinet un furtun cu diametru de aproximativ 8 mm. Punem al doilea capăt al furtunului într-un recipient special pregătit, cu un volum de cel puțin 6 litri și deșurubăm supapa. Supapa se deșurubează foarte greu, pentru a o rupe și face primele rotații puteți folosi un clește.
Deșurubați și scoateți capacul rezervorului de expansiune, după care debitul de scurgere va crește (pentru a scurge complet antigelul, trebuie să scoateți șurubul/supapa de aerisire de lângă termostat și, de asemenea, de pe conducta care duce la schimbătorul de căldură).
Pentru a îndepărta complet antigelul vechi, sistemul de răcire trebuie spălat.
După spălarea completă a sistemului, diluăm concentratul ținând cont de apa nedrenată din motor. Sistemul se umple cu antigel până când acesta va curge din racordul de pe termostat și apoi acesta trebuie închis.
Continuați să turnați până când curge din racordul de pe schimbătorul de căldură apoi trebuie închis.
Completați până la nivelul rezervorului de expansiune și puneți capacul.
Pentru circularea antigelului în sistem trebuie încălzit motorul la temperatura de funcționare, pentru o creștere a turației.
Oprim motorul, iar după răcire, verificăm nivelul lichidului de răcire și îl completăm dacă este necesar.