Cum să schimbați: rulment roata din față la VW Golf 3 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
8
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW GOLF III (1H1) 1.9 TD, GTD,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI,
VW GOLF III (1H1) 1.4,
VW GOLF III (1H1) 1.6,
VW GOLF III (1H1) 1.8,
VW GOLF III (1H1) 1.8,
VW GOLF III (1H1) 1.8 Syncro (1HX1),
VW GOLF III (1H1) 2.0,
VW GOLF III (1H1) 1.4,
VW GOLF III (1H1) 1.6,
VW GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1),
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI Syncro (1HX1),
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI,
VW GOLF III (1H1) 1.9 SDI,
VW GOLF III (1H1) 1.9 D
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește rulment roata din față pe VOLKSWAGEN GOLF 3 (1H1) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru GOLF III (1H1) și alte modele VW
Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
Pasul 12
Scoateți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
Pasul 13
Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 14
Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 15
Scoateți discul de frână.
Pasul 16
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 17
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 18
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
Pasul 19
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – VW Golf 3. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.Purtați ochelari de protecție.
Pasul 20
Deșurubați elementele de fixare care unesc articulația sferică cu pârghia de comandă. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 21
Scoateți piulița de fixare.
Pasul 22
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 23
Deșurubați elementele de fixare care unesc suportul amortizorului cu port-fuzeta. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 24
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 25
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
Pasul 26
Scoateți arborele de antrenare.
Înlocuirea: rulment roata – VW Golf 3. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
Pasul 27
Demontați fuzeta împreună cu butucul.
Pasul 28
Puneți fuzeta asamblată cu butucul roții într-o menghină.
Pasul 29
Curățați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 30
Deșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №10.
Pasul 31
Scoateți capacul de protecție a discului de frână.
Pasul 32
Curățați inelul de siguranță al rulmentului butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 33
Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
Pasul 34
Slăbiți menghina și scoateți fuzeta asamblată cu butucul roții.
Pasul 35
Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 36
Curățați inelul de siguranță al rulmentului butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 37
Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
Pasul 38
Extrageți rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 39
Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmenți.
Pasul 40
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 41
Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
Pasul 42
Introduceți noul rulment în fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
Pasul 43
Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
Pasul 44
Curățați locul de montare al butucului roții. Folosiți spray WD-40.
Pasul 45
Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 46
Puneți fuzeta asamblată cu butucul roții într-o menghină.
Pasul 47
Curățați locul de montaj al capacului discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 48
Instalați capacul de protecție a discului de frână.
Pasul 49
Înșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №10.
Pasul 50
Tratați butucul în zona în care intră în contact cu discul de frână. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 51
Slăbiți menghina și scoateți fuzeta asamblată cu butucul roții.
Pasul 52
Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 53
Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 54
Instalați arborele de antrenare.
Pasul 55
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
Pasul 56
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 57
Înșurubați elementele de fixare care unesc suportul amortizorului cu port-fuzeta. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un port tarod.
Pasul 58
Instalați piulița de fixare.
Pasul 59
Înșurubați elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 60
Curățați locurile de montare ale capului de bară. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 61
Conectați capul barei de direcție la fuzetă.
Pasul 62
Înșurubați elementul de fixare ce unește capul barei la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 63
Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 64
Montați discul de frână.
Pasul 65
Strângeți fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 4 Nm.
Pasul 66
Instalați plăcuțele de frână.
Pasul 67
Montați etrierul de frână și fixați-l. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 25 Nm.
Strângeți piulița de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 70
Strângeți elementele de fixare de jos ce unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 95 Nm.
Pasul 71
Strângeți elementele de fixare care unesc articulația sferică cu pârghia de comandă. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 72
Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Tratați elementele de fixare ale articulației sferice. Tratați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 73
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 74
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 75
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
Pasul 76
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. VW Golf 3
Pasul 77
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 78
Coborâți autovehiculul.
Pasul 79
Strângeți piulița arborelui de antrenare. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 230 Nm.
Pasul 80
Tratați dispozitivul de fixare al axului planetar. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 81
Strângeți șuruburile roții, în mod încrucișat. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 82
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul VW Golf III Hatchback (1H1)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW GOLF III (1H1)
Vezi mai mult
Cum să restaurezi un filet deteriorat | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să vopsiți un etrier de frână | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să-ți speli automobilul iarna | Sfaturile utile de la AUTODOC
Cum să construiești un pulverizator de spumă cu propriile mâini | Sfaturi utile de la AUTODOC