Cum să schimbați: arc spiral din față la VW Golf 6 | Ghid de înlocuire
descărcări:
3
Vizualizările:
85
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din față pe VW GOLF 6 (5K1) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru GOLF VI (5K1) și alte modele VW
Înlocuirea: arc spiral – VW Golf 6. Sfatul util de la AUTODOC:
Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - VW Golf 6 - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
Pasul 1
Deschideți capota motorului.
Pasul 2
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 3
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 4
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 5
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW Golf 6
Pasul 6
Scoateți roata.
Pasul 7
Scoateți capacul de protecție al rulmentului butucului.
Rețineți!
Unele mașini nu sunt echipate cu capace pentru butuc.
Pasul 8
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. VW Golf 6
Pasul 9
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 10
Slăbiți bolțul butucului de roată. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24. Folosiți un port tarod.
Pasul 11
Scoateți garnitura grilei de protecție a ștergătorului de parbriz. Ridicați grila de protecție din plastic a ștergătorului.
Pasul 12
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 13
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW Golf 6
Pasul 14
Scoateți roata.
Pasul 15
Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor. Folosiți o rangă.
Pasul 16
Curățați elementele de fixare ce conectează bieleta antiruliu la telescopul amortizorului și pe cele ce conectează telescopul amortizorului la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 17
Slăbiți piulița și îndepărtați bara de stabilizare de pe suportul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Folosiți un bit XZN nr.6. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 18
Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24.
Pasul 19
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 20
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 21
Decuplați articulația sferică de pe braț. Folosiți o rangă.
Pasul 22
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Folosiți un port tarod.
Pasul 23
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – VW Golf 6. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 24
Demontați arborele conducător din butucul roții.
Pasul 25
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 26
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Pasul 27
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Înlocuirea: arc spiral – VW Golf 6. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Asigurați-vă că portfuzeta nu este eliberată de sarcină.
Pasul 28
Deșurubați șurubul de fixare superior al barei de sprijin amortizor.
AUTODOC recomandă:
VW Golf 6 – Pentru evitarea leziunilor, țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 29
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 30
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 31
Comprimați arcul.
Pasul 32
Curățați elementele de fixare ale tijei amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 33
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 34
Îndepărtați bara de sprijin amortizor, scutul de protecție împotriva prafului și tamponul.
Pasul 35
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 36
Îndepărtați arcul.
Pasul 37
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 38
Comprimați arcul.
Pasul 39
Instalați suportul, burduful de protecție și tamponul de protecție pe amortizor.
Pasul 40
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Înlocuirea: arc spiral – VW Golf 6. Sfatul util de la AUTODOC:
Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.
Pasul 41
Decomprimați arcul.
Pasul 42
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 43
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 44
Securizați elementele de fixare superioare ale telescopului amortizorului. Nu îl strângeți.
AUTODOC recomandă:
VW Golf 6 – Pentru evitarea leziunilor, țineți bara de suspensie atunci când înșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 45
Instalați și strângeți noul bolț al portfuzetei. Utilizați o cheie tubulară №18. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 70 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 46
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
Pasul 47
Montați arborele de transmisie în interiorul butucului roții.
Pasul 48
Atașați rotula suspensiei la brațul de control.
Pasul 49
Strângeți piulița de fixare a articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Pasul 50
Fixați bara de stabilizare pe suportul de amortizare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Folosiți un bit XZN nr.6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 65 Nm.
Pasul 51
Cuplați elementele de fixare ale cablului senzorului ABS la barele de sprijin amortizor. FIxați pe suport furtunul sistemului de frânare.
Pasul 52
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 53
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. VW Golf 6
Pasul 54
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 55
Coborâți autovehiculul.
Pasul 56
Înșurubați elementul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 15 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 57
Instalați și fixați grila de protecție a ștergătoarelor de parbriz.
Pasul 58
Strângeți bolțul ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 70 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 59
Instalați capacul de protecție al rulmentului butucului.
Pasul 60
Strângeți șuruburile roții, în mod încrucișat. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 61
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Pasul 62
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul VW Golf VI Hatchback (5K1)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW GOLF VI (5K1)
Vezi mai mult
Lucruri pe care nu trebuie să le faceți niciodată cu o cutie de viteze automată | AUTODOC
Reparația de sine stătătoare a demarorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie să faci dacă lampa airbagului este aprinsă | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie de făcut dacă climatizorul auto nu funcționează corect | Sfaturi de la AUTODOC