Cum să schimbați: rulment roata din față la BMW Z3 cupe (E36) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
BMW Z3 cupe (E36) 3.0 i,
BMW Z3 cupe (E36) M,
BMW Z3 cupe (E36) M 3.2,
BMW Z3 cupe (E36) M,
BMW Z3 cupe (E36) 3.0 i,
BMW Z3 cupe (E36) M,
BMW Z3 cupe (E36) 2.8 i
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru Z3 cupe (E36) și alte modele BMW
Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs BMW Z3 Coupe (E36).
Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: rulment roata – BMW Z3 Coupe (E36). Efectuați următorii pași:
Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 3
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 4
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. BMW Z3 Coupe (E36)
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
Pasul 7
Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 8
Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți un port tarod.
Pasul 9
Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.
Înlocuirea: rulment roata – BMW Z3 Coupe (E36). Sfatul util de la experții AUTODOC:
Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
Pasul 10
Curățați dispozitivul de fixare a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 11
Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o șurubelniță de impact.
Pasul 12
Scoateți discul de frână.
Pasul 13
Scoateți capacul piuliței butucului roții. Folosiți o rangă. Folosiți un ciocan.
Pasul 14
Desfaceți piulița de fixare a butucului de roată. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Pasul 15
Deșurubați piulița butucului. Utilizați o cheie tubulară №46. Folosiți un port tarod.
Pasul 16
Scoateți piulița de fixare.
Pasul 17
Scoateți butucul de roată împreună cu rulmentul. Folosiți un extractor cu 3 brațe.
Pasul 18
Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Utilizați un extractor universal.
Pasul 19
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 20
Instalați noul butuc al roții împreună cu rulmentul respectiv. Utilizați o cheie tubulară №46. Folosiți un ciocan.
Pasul 21
Instalați piulița de fixare.
Pasul 22
Strângeți piulița butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №46. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 290 Nm.
Pasul 23
Strângeți la loc piulița de fixare a butucului de roată. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Pasul 24
Tratați piulița butucului roții. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 25
Montați capacul piuliței butucului. Utilizați o cheie tubulară №46. Folosiți un ciocan.
Pasul 26
Montați discul de frână.
Pasul 27
Strângeți fixarea discului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 9 Nm.
Pasul 28
Instalați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.
Pasul 29
Strângeți suportul etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 30
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 31
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 32
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – BMW Z3 Coupe (E36). După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 33
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. BMW Z3 Coupe (E36)
Pasul 34
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 35
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 36
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Înlocuirea: rulment roata – BMW Z3 Coupe (E36). Experții AUTODOC recomandă:
Fără a porni motorul, apăsați pedala de frână în mod repetat până când este percepută o rezistență semnificativă.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Tutorialele populare de mentenanță pentru BMW Z3 Coupe
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru BMW Z3 cupe (E36)
Vezi mai mult
Cum să repari singur o bară de protecție | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvente 5 erori la efectuarea lucrărilor în compartimentul motorului | AUTODOC
5 cele mai frecvente cauze ale scurgerilor de ulei | Sfaturi utile de la AUTODOC
Înlocuirea ventilatorului de răcire a motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC