Cum să schimbați: cap de bara la BMW 1 Hatchback (E87) | Ghid de înlocuire
descărcări:
5
Vizualizările:
28
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
BMW 1 Hatchback (E87) 116 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 116 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 116 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 118 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 118 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 118 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 120 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 120 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 120 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 120 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 130 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 130 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 116 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 118 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 118 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 118 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 120 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 120 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 123 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 116 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 118 i,
BMW 1 Hatchback (E87) 120 d,
BMW 1 Hatchback (E87) 116 i
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Cap de bara pentru 1 Hatchback (E87) și alte modele BMW
Înlocuirea: cap de bara – BMW 1 (E87). Experții AUTODOC recomandă:
Înlocuiți capetele barei de direcție transversale în pereche.
Procedura de înlocuire este identică pentru capetele din dreapta și cele din stânga a barei de direcție transversale.
În timpul montajului folosiți numai șuruburi și piulițe noi.
Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - BMW 1 (E87) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 3
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 4
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. BMW 1 (E87)
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 7
Măsurați și memorizați locația exactă a articulației sferice pe tija de cuplaj sau numărați rotațiile complete pentru a evita o posibilă nealiniere în timpul montării succesive. Folosiți un șubler cu vernier.
Pasul 8
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți Torx T40. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 9
Deșurubați elementul de fixare al capului barei de direcție. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 10
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un ciocan.
Pasul 11
Extindeți știfturile șuruburilor de prindere de la capătul tijei. Folosiți o șurubelniță dreaptă. Folosiți un ciocan.
Pasul 12
Deșurubați capul din bara de direcție.
Pasul 13
Curățați locurile de montare ale capului de bară. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 14
Înșurubați un nou cap bară direcție.
Înlocuirea: cap de bara – BMW 1 (E87). Sfatul util de la experții AUTODOC:
În timpul instalării barei de direcție, amintiți-vă să faceți același număr de rotații sau să mențineți aceeași lungime a firului ca înainte.
Pasul 15
Conectați capul barei de direcție la fuzetă.
Pasul 16
Strângeți piulița de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți Torx T40. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 165 Nm.
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 17
Tratați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 18
Strângeți elementul de fixare al capului barei de direcție. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 40 Nm.
Pasul 19
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 20
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: cap de bara – BMW 1 (E87). După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 21
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. BMW 1 (E87)
Pasul 22
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 23
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Înlocuirea: cap de bara – BMW 1 (E87). Experții AUTODOC recomandă:
Verificați și ajustați, dacă este necesar, unghiul de aliniere a roților.
Pasul 24
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru BMW 1 Hatchback (E87)
Vezi mai mult
Verificările automobilului tău pe care trebuie să le efectuezi după iarnă | AUTODOC
5 cele mai frecvente cauze ale scurgerilor de ulei | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 sfaturi utile despre automobile pentru o zi de iarnă | Sfaturile utile de la AUTODOC
Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la BMW 1 SERIES