Înlocuirea: brațul inferior din față – ALFA ROMEO GT (937). Experții AUTODOC recomandă:
Procedura de înlocuire este identică pentru brațul de control inferior stâng și drept.
Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - ALFA ROMEO GT (937) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 3
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 4
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. ALFA ROMEO GT (937)
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 7
Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 8
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №38. Folosiți un port tarod.
Pasul 9
Scoateți piulița de fixare.
Pasul 10
Deșurubați șurubul de fixare ce unește furca amortizorului cu brațul de suspensie inferior.
Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 11
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 12
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №24. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 13
Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
Pasul 14
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 15
Curățați elementele de fixare ale brațului de control. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 16
Deșurubați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 17
Decuplați brațul suspensiei. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
Pasul 18
Scoateți elementul de fixare care unește furtunul de frână de telescopul amortizorului. Folosiți o rangă.
Pasul 19
Desprindeți furtunul de frână de la telescopul amortizorului.
Pasul 20
Deconectați cablajul senzorului ABS.
Pasul 21
Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă.
Înlocuirea: brațul inferior din față – ALFA ROMEO GT (937). Experții AUTODOC recomandă:
Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
Pasul 22
Deșurubați suportul care fixează brațul pe cadru. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 23
Deșurubați și scoateți elementele de fixare ale carenajului roților. Folosiți o șurubelniță Phillips.
Pasul 24
Demontați carenajul roții.
Pasul 25
Îndepărtați brațul. Folosiți o rangă.
Pasul 26
Curățați locurile de montare și filetul brațului de suspensie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 27
Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 28
Instalați un nou braț.
Înlocuirea: brațul inferior din față – ALFA ROMEO GT (937). AUTODOC recomandă:
În timpul montajului folosiți numai șuruburi și piulițe noi.Nu deteriorați husa suportului sferic.
Pasul 29
Instalați arborele de antrenare.
Pasul 30
Curățați locurile de montare și filetul brațului de suspensie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 31
Înșurubați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 32
Ridicați cricul hidraulic pentru cutii de viteze cu 10-15 cm.
Pasul 33
Înșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control cu subcadrul. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 34
Strângeți elementul de fixare care unește pârghia de comandă cu subcadrul. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 71 Nm.
Pasul 35
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: brațul inferior din față – ALFA ROMEO GT (937). Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 36
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 37
Înșurubați elementul de fixare ce unește furca amortizorului la brațul de suspensie inferior. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 38
Conectați articulația sferică la fuzetă.
Pasul 39
Înșurubați elementul de fixare ce unește articulația sferică de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №24. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 40
Strângeți elementul de fixare care unește articulație sferică la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №24. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 90 Nm.
Pasul 41
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 42
Strângeți elementul de fixare care unește brațul suspensiei de fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 50 Nm.
Pasul 43
Strângeți șurubul de fixare ce unește furca amortizorului la brațul de suspensie inferior. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 44
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
ALFA ROMEO GT (937) – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 45
Conectați cablajul senzorului ABS.
Pasul 46
FIxați pe suport furtunul sistemului de frânare.
Pasul 47
Instalați clema de fixare a furtunului de frână.
Pasul 48
Instalați piulița de fixare.
Pasul 49
Strângeți piulița arborelui conducător. Utilizați o cheie tubulară №38. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 50
Strângeți piulița arborelui de antrenare. Utilizați o cheie tubulară №38. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 177 Nm.
Pasul 51
Tratați toate articulațiile brațului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 52
Instalați carenajul roții în locul său de montare.
Pasul 53
Instalați și strângeți elementele de fixare ale carenajului roții. Folosiți o șurubelniță Phillips.
Pasul 54
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 55
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 56
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: brațul inferior din față – ALFA ROMEO GT (937). După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 57
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. ALFA ROMEO GT (937)
Pasul 58
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 59
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 108 Nm.
Pasul 60
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Tutorialele populare de mentenanță pentru Alfa Romeo GT 937
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru ALFA ROMEO GT (937)
Vezi mai mult
TOP 4 produse de curățare a caroseriei automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să-ți lustruiești automobilul | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să lustruiești un capac vechi al camerei supapelor motorului până la un finisaj lucios | AUTODOC
Cele mai frecvente 5 erori de înlocuire a bujiilor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la ALFA ROMEO GT