Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 7
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 8
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de bara stabilizatoare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 9
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Înlocuirea: bieleta antiruliu – VW Golf Alltrack VIII (CG5). Sfatul util de la AUTODOC:
Verificați strea manșoanelor de suport ale stabilizatorului. În caz de necesitate - înlocuiți componenta.
Pasul 10
Curățați locurile de montare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 11
Instalați o nouă bară, strângeți elementele de fixare.
Pasul 12
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de bara stabilizatoare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 65 Nm.
Pasul 13
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 65 Nm.
Pasul 14
Tratați toate articulațiile bieletei antiruliu. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 15
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 16
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: bieleta antiruliu – VW Golf Alltrack VIII (CG5). După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pentru a evita rănirea, susțineți roata atunci când înșurubați bolțurile de fixare.
Pasul 18
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 19
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 20
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Golf Alltrack VIII (CG5)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW Golf Alltrack VIII (CG5)
Vezi mai mult
5 greșeli de curățare a habitaclului automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie să faceți dacă încălzitorul automobilului nu funcționează | Sfaturi utile de la AUTODOC
TOP 4 produse de curățare a caroseriei automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC