Cum să schimbați: arc spiral din față la VW CC (358) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW CC (358) 2.0 TDI 4motion,
VW CC (358) 2.0 TDI 4motion,
VW CC (358) 2.0 TDI 4motion,
VW CC (358) 3.6 FSI 4motion,
VW CC (358) 2.0 TDI
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru CC (358) și alte modele VW
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). AUTODOC recomandă:
Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). Utilizați următoarea procedură:
Pasul 1
Deschideți capota motorului.
Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Desprindeți furtunul duzei spălătorului de parbriz. Folosiți un clește pentru extras cleme.
Pasul 4
Scoateți clemele de la grila de plastic.
Pasul 5
Ridicați grila de protecție din plastic a ștergătorului.
Pasul 6
Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 7
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 8
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 9
Slăbiți bolțul butucului de roată. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24. Folosiți un port tarod.
Pasul 10
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 11
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 12
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW CC (358)
Pasul 13
Scoateți roata.
Pasul 14
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 15
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 16
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Pasul 17
Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor. Folosiți o rangă.
Pasul 18
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 19
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un bit XZN nr.14. Folosiți un port tarod. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 20
Scoateți șurubul de fixare. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24.
Pasul 21
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 22
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 23
Decuplați articulația sferică de pe braț. Folosiți o rangă.
Pasul 24
Scoateți arborele de antrenare. Folosiți un punctator.
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). Sfatul util:
Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
Pasul 25
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 26
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 27
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 28
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 29
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
Pasul 30
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). Experții AUTODOC recomandă:
Pentru a evita accidentările, susțineți telescopul amortizorului în timp ce desfaceți boțurile de fixare.
Pasul 31
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 32
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). Experții AUTODOC recomandă:
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 33
Comprimați arcul.
Pasul 34
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 35
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 36
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
Pasul 37
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 38
Îndepărtați arcul.
Pasul 39
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 40
Instalați scutul de protecție împotriva prafului și tamponul pe noul amortizor.
Pasul 41
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 42
Comprimați arcul.
Pasul 43
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 44
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). Profesioniștii recomandă:
Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
Pasul 45
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 46
Decomprimați arcul.
Pasul 47
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 48
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 49
Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Nu îl strângeți.
AUTODOC recomandă:
VW CC (358) – Pentru evitarea leziunilor, țineți bara de suspensie atunci când înșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 50
Curățați locurile de montare ale telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 51
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
Pasul 52
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 53
Înșurubați elementele de fixare ce unesc ansamblu amortizor la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un bit XZN nr.14. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 54
Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 55
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 56
Montați arborele de transmisie în interiorul butucului roții.
Pasul 57
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 58
Atașați rotula suspensiei la brațul de control.
Pasul 59
Strângeți elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Pasul 60
Strângeți elementele de fixare de jos ce unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți un bit XZN nr.14. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 70 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 61
Cuplați elementele de fixare ale cablului senzorului ABS la barele de sprijin amortizor. FIxați pe suport furtunul sistemului de frânare. Folosiți o rangă.
Pasul 62
Montați bieleta antiruliu transversală.
Pasul 63
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 65 Nm.
Pasul 64
Instalați și strângeți bolțul arborelui de transmisie. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 65
Tratați toate articulațiile brațului. Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 66
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 67
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
Înlocuirea: arc spiral – VW CC (358). Experții AUTODOC recomandă:
După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
Pasul 68
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. VW CC (358)
Pasul 69
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 70
Coborâți autovehiculul.
Pasul 71
Înșurubați elementul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 15 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 72
Tratați elementele de fixare ale suportului telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 73
Instalați și fixați grila de protecție a ștergătoarelor de parbriz.
Pasul 74
Instalați elementele de fixare ale grilei de protecție din plastic a ștergătorului.
Pasul 75
Atașați furtunul duzei spălătorului de parbriz.
Pasul 76
Strângeți șuruburile roții, în mod încrucișat. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 77
Strângeți bolțul ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 200 Nm.+180°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 78
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 79
Închideți capota.
Pasul 80
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW CC 358
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW CC (358)
Vezi mai mult
Cum să lustruiești un capac vechi al camerei supapelor motorului până la un finisaj lucios | AUTODOC
Cele mai frecvente 5 erori de reparație a frânei | Sfaturi utile de la AUTODOC
TOP 4 produse de curățare a caroseriei automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Lucruri pe care nu trebuie să le faceți niciodată cu o cutie de viteze automată | AUTODOC