TACshift: trăsături, avantaje și dezavantaje

TACshift: trăsături, avantaje și dezavantaje

TACshift (Touch Activated Control) este un mod de schimbare manual a vitezelor pentru transmisiile automate, care a debutat în 2002, la mașina-concept Pontiac Grand Prix G-Force. A apărut, de asemenea, pe unele versiuni ale modelului de producție Pontiac Grand Prix. A fost mai târziu redenumit TAPshift.

Cum funcționează

Transmisia hidro-automată și controlată electronic GM 4T65E a fost echipată cu sistem TACshift. În modul automat, șoferul poate alege câteva setări ale transmisiei. În modul manual, acesta poate schimba vitezele cu ajutorul schimbătoarelor cu padele, marcate cu “+” și “-”.

Caracteristicile tehnice ale transmisiilor cu funcția TACshift

Cod cutie de vitezeTracțiuneCapacitate maximă motor, LCuplu maxim, N·mAni de producțieModele pe care au fost aplicate
GM 4T65EFWD, AWD3.83801995–2008Pontiac Grand Prix

Defecțiuni frecvente

  • Rulmenții se defectează cu timpul.
  • Tamburii ambreiajului au durată scurtă de funcționare.
  • Bucșele și lanțul de transmisie se uzează rapid.
  • Electrovalvele se murdăresc dacă lichidul de transmisie nu este înlocuit la timp.
Profilul dvs. este asistentul dvs. personal.

Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele