Va salut pe toti. As dori un sfat, in principiu nu cred ca se poate rezolva problema decat cu suportarea cheltuielilor de catre posesorul auto, indiferent de marca, a problemelor aparute la motor dupa inspectia RAR.
Am depasit termenul de revizie RAR si fiul meu a fost nevoit sa faca demersurile de obtinere a talonului, suspendat de politie.
Toate bune, obligatoriu inspectia RAR la Grivita, in Bucuresti. Dupa ceva asteptare pt. a intra in posesia actelor (cam 1.5 – 2 ore), am plecat cu masina. Mi s-a parut ceva suspect, dar fiind trafic intens nu am putut sa prind viteza, sa-mi dau seama ce se intampla cu motorul la turatii mari. Bineinteles ca dupa un timp bataia se auzea foarte tare, am mers la un mecanic cunoscut si constatarea a fost ca a ”crapat” o supapa, dupa zgomot sau cu sanse mici sa fie un injector, dar are un alt zgomot. Urmeaza desfacut motor, canstatare exacta a defectiunii si platesc tot eu ca cei care au produs paguba sunt acoperiti. Ciudat, nu poti merge fara avizul lor dar daca iti strica ceva la masina, tot tu esti bun de plata.
parerea dvs. !?
Va multumesc