Am masina in reprezentanta Peugeot de 2 saptamani. Am schimbat distrbutia ,totul ok ,dupa 3 zile martor motor aprins, o pun pe un tester “P00BC INLET AIR CIRCUIT , AIR FLOW LOWER” , ma duc la reprezentanta inapoi cu martorul, dupa 2 zile imi spune ca e ceva pe admisie ,vor verifica furtunele , dupa 3 zile,nu sunt furtunele , se pare ca e egr ul, dupa alte 3 zile este egr ul ,apare pe tester ,il schimbam, ok ,il schimbam in doua zile e gata masina, ma duc sa iau masina, stati un pic ca mai regleaza ceva si e gata , mai stati un pic ca iese cu ea ptr verificare , iese cu ea mai trece 1 ora si vine, aaaa nu puteti sa o luati , martorul e tot aprins , eroarea e pe turbina. In momentul ala am luat foc. Intreb ,cand am adus o era vreo eroare pe turbina??? Raspuns: NU, intrebare:acum e eroare pe tubina ? raspuns DA. Cum eu va aduc masina fara eroare pe turbina si acum are eroare pe turbina in conditiile in care ii schimbati EGR si imi ziceti ca e gata???? Nimeni nu stie nimic, ASA NE DA TESTERUL. Le am cerut documentele, ce au facut,ce au schimbat ,mi au dat o foaie din prima zi de cand am adus masina cu rezultatul testerului “1.scurgere detectată în aval de unitatea de măsurare a aerului 2. Defecțiune la scurgerea supapei EGR” . Ce fac? ii pun sa si dea egr ul jos si mi l puna pe al meu inapoi,iau masina si ma duc 9 mii de ani in alta parte,sau astept sa vad cu ce erori ma mai pricopsesc, poate tre sa schimb si motorul dupa inca 2 testere ale lor. Masina merge perfect,asa am dus o , mergand perfect.